{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Må jeg sælge denne vare? {{forumTopicSubject}}

Er blevet tilbudt at blive sælger for en.

Varen jeg skal sælge er Gucci solbriller & bælter, samt andre mærkevarer.

Får dog afvide af en bekendt at det eneste lovlige sted at sælge Gucci i DK er i Gucci butikker

Er der nogle der kan afkræfte / bekræfte dette? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må jeg sælge denne vare?
  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #1   2. mar 2010 Søg i marked. Der er 100vis af disse luksus vare til salg

  • #2   2. mar 2010 Det er vel brugt??

  • #3   2. mar 2010 her inde må du ihvert fald ikke sælge det... smiley

    4.2 Kommercielt salg
    Det er ikke tilladt at oprette kommercielle annoncer i Markedet (eller andre steder på siden). Markedet er udelukkende beregnet til privat køb, salg og bytte. Alle annoncer skal være af varer man selv ejer og ikke af varer man kan skaffe.
    Derudover er det ikke tilladt at oprette annoncer om at man f.eks. importerer varer eller har et større eller mindre lager af varer. Herunder betegnes også fotos og tegninger eller andre ting som laves på bestilling. Det vil sige at firmasalg der på nogen måde konkurrerer med kommercielle forhandlere er helt og aldeles uønsket på siden.

    BaBoom.dk forbeholder sig retten til at slette enhver markedsannonce samt profil, der ikke overholder de fastlagte brugerbetingelser uden varsel i øvrigt.


  • #4   2. mar 2010 kommer an på om det kommer fra en stjålen lastbil med hælervare smiley

  • #5   2. mar 2010 Det er ikke stjålet og det er ikke brugt

    og det er ikke med intentioner om salg herinde, mener om det er lovligt til salg i webshop


  • #6   2. mar 2010 Hvis varen er lovligt parallel importeret så kan det skam være lovligt nok.

    Men 99 ud af 100 af dem der påstår at de har den ægte vare, har som sædvanlig noget kopi skrammel


  • #7   2. mar 2010 De påstår at være købt fra www.safilo.com

    som umiddelbart virker ægte nok


Kommentér på:
Må jeg sælge denne vare?

Annonce