{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

sørensen s
sørensen s
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 21

det værste erhverv.... {{forumTopicSubject}}

hvilket erhverv er det værste efter jeres mening?? Hvilket arbejde vil i aldrig nogensinde kunne finde på at påtage jer??

For mig er det parkeringsvagt jobbet... begrundelse:
1. De er altid grimme og fede!
2. de ødelægger folks morgen/dag/aften
3. hver gang jeg ser en får jeg lyst til at tage en baseball bat eller en ratlås fra bagagerummet og smadre ham/hende i hovedet!!!

p.s og det er selvom jeg aldrig har fået en p-bøde...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det værste erhverv....
  • #1   5. apr 2007 staldpige, muge hver evig eneste dag hele dagen..

• #2   5. apr 2007 Hov Hov, det er mit drømmejob ! xD
    Sådan en sexet pakeringsvagt, det lige mig. I sådan en fix uniform d;

• #3   5. apr 2007 $hp$ NE PAS SUBIR .

Jesp smiley
    *host host*

• sørensen s
    sørensen s Tilmeldt:
    feb 2007

#4   5. apr 2007 nej, vi kan self, ikke undvære sundhedsassistenter. men det er er erhverv, der har mit respekt, for nogle skal være det.
    p-vagter til gengæld kan godt undværes i vores samfund. for mig parkeringslavagter har en lavere plads i samfundet end bistandsklienter eller kriminelle eller hjemløse bumser...

• #5   5. apr 2007 *jeps

• sørensen s
    sørensen s Tilmeldt:
    feb 2007

#6   5. apr 2007 morten Q, nej tænkte mere på noget med et ekstra bilbatteri , der sender strøm til viskerne, så den fuckhoved der nærmer sig dem får et par tusind volt gennem fingrene!!!

men tror ikke politiet bliver særlig glade for min opfindsomme konstruktion, hvis tøsedrengen klager bagefter...

• sørensen s
    sørensen s Tilmeldt:
    feb 2007

#7   5. apr 2007 morten Q, det er da meget nemt at lave, men konsekvenserne bliver:

1. politiet konfiskerer bilen, da den udgør en fare for omverdenen
    2. indkalder den til syn med det samme
    3. sigter mig for grov uagtsomhed samt forsøg på legembeskadigelse.
    4. jeg kommer til at betale erstatning til vagten for svie og smerte og et psykisk chok.

• #8   5. apr 2007 Kan ikke forstå hvorfor der er så mange der hader p-vagterne. De har et job, ligesom mange andre. Det er jo ikke deres skyld folk holder som idioter, og glemmer at stille deres parkeringsskive !?

Selvfølgelig er det ikke sjovt at få en bøde, men der er jo kun en man kan takke bøden for, og det er jo en selv ?

• #9   5. apr 2007 Jeanette - Lige præcis. Dog tror jeg ikke der er specielt mange der syntes det er fedt at være p-vagt. Det er et af de mest utaknemmelige jobs der findes. Dog tager jeg hatten af for dem der er det...

• #10   5. apr 2007 Jeanette - Mhmm det er jo også altid nemmest at skyde skylden på andre... Det var jo ikke min skyld jeg holdte på en handicapplads ?Det var jo heller ikke min skyld jeg holdte midt i det hele. Det må være parkeringsvagtens skyld. Lad os svine ham/hende til og komme med nogle trusler..

• sørensen s
    sørensen s Tilmeldt:
    feb 2007

#11   5. apr 2007 jeanette, du må da heve misforstået et eller andet. selvfølgelig gider jeg da ikke at betale til hverken offentlige eller private p-selskaber som. fx carpark eller europark, de er jo bare nogle fucking fede kapitalistsvin, som opkøber vores parkeringspladser for at tjene på det! det handler ikke om være nærig, de handler om fridom til at stille sin bil der hvor man gerne vil.

• sørensen s
    sørensen s Tilmeldt:
    feb 2007

#12   5. apr 2007 p-vagter personligt hader jeg ikke, de er jo som regel nogle fucking dumme ordblinde mennesker som ikke duer til andet,, som blev drillet og mobbet i skolen, men nu er de nået til det stadie i deres liv, hvor de kan tage revanche for deres indre lidelser ved at ødelægge folks dage ved at uddele bøder fordi man glemte at stille skiven eller kom for sent til bilen.
    Men det er systemet jeg hader, det kapitalistiske system, der går ud på at opkræve penge fra magtesløse borgere, som har så meget andet i tankerne end p-skiven, parkeringsforbuddet og færdselsskiltene

• #13   5. apr 2007 Nogle gider man bare ikke diskutere med........

• #14   5. apr 2007 Kassedame i aldi (:
    Puhhaaa .. !

• #15   5. apr 2007 sørensen du kan sku da bare lære og læse de skilte hvor der står noget ang.. parkering. jo det er da træls at få en bøde. men kan sku da hellere ik smadre politiet fordi de gør deres arbejde. men folk som angriber p vagter skulle sku tæskes.

• #16   5. apr 2007 Det er ham der sætter klistermærker på æblerne...

• #17   5. apr 2007 Alt hvad der inkluderer gamle mennesker, syge mennesker og handicappede.. Har bare ikke tålmodhed med sådan noget, så ville være absolut det værste jeg kunne beskæftige mig med!

(Sjovt nok, for har næsten uendelig tålmodighed når bare det gælder de firbenede ;o)

• #18   6. apr 2007 Jeanette - Nu ved jeg godt andre har svaret, men det gik jo ud på hvad lige den pågældende person ikke vilde.. Gudskelov findes der da personer med større tålmodighed og social interesse end mig :o)
    Jeg er en af dem der, der langt hellere ville være dyrlæge end læge :o) Og sådan nogen skal der jo også være, lige som der skal være mekanikere, skraldemænd osv :oP Endnu et job jeg ikke havde lyst til at have

• #19   6. apr 2007 det værste ville være for mig.
    hvis jeg Fx skulle sidde i en føtex butik.
    og køre vare igennem hele dagen, eller sætte vare på hylder.
    Det er det mest kedelige arbejde og nedværdigene i verden.

Kommentér på:
det værste erhverv....

Annonce