{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.470 visninger | Oprettet:

Bollemadrasser, gloryholes og orgasmamaskiner {{forumTopicSubject}}

I Knalderød smiley smiley smiley

Ja, men det er nok ikke så morsomt at være nabo til en Swingerclub. Uha - er naboer noget af det værste, vi har ?? - Nogen er nok værre end andre, men jeg tænker, at det må gå ind under erhverv, altså der drives jo en forretning på adressen. Men hvis der ikke står noget om, hvad ens ejendom må bruges til udover en bolig, så er der vel ikke nogen, der kan fortænke initiativtageren til denne forretning ??

Nu har jeg sat dette emne ind under Sport Generelt, for der er vist gået helt sport i sådanne former for "forretninger" smiley

Det er ikke godt at vide, hvem den næste nabo bliver, måske kan det også blive en rockerborg, så tror jeg heller, det skulle være til en Swingerclub eller hva mener du ??

http://lokalavisen.dk/nabo-til-danmarks-nye-swingerklub-hvis-det-stod-til-mig-saa-var-de-ude-i-morgen-/20170614/artikler/306149997


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bollemadrasser, gloryholes og orgasmamaskiner
  • #2   15. jun 2017 Ja man syntes måske at man kunne have lejet sig ind i et kvarter hvor der ikke færdedes så mange mennesker,
    Jeg er sådan set ikke forarget, folk må selv om deres hobbies, også når det gælder deres seksualitet, men når der færdes børn i det område så håber jeg at de holder det inden for husets fire vægge. smiley smiley smiley


  • #4   16. jun 2017 Aage, jeg skal nok beholde stiletterne på smiley smiley smiley smiley

    Hvis jeg skulle vælge mellem en Rockerborg og så denne her Swinger, så blev det nok det sidste, jeg ville helst ikke skulle vælger. Men jeg tænker, det må være et almindeligt parcelhus, det ligger jo i sådan et kvarter, så det er vel begrænset, hvor mange, der kan Swinge i det, så mon ikke trafikken bliver minimal, der havde nok været mere trafik, hvis det var en massageklinik eller hva smiley smiley smiley

    Men nu er der blevet annonceret, så der er nok nogle "sportsudøvere" der lige skal prøve faciliteterne af smiley - men det er godt, at det ikke er min nabo, og jeg tænker, hvem ville købe hus på den vej, det bliver nok svært for div. naboer at sælge deres huse smiley


  • #6   16. jun 2017 Jaaaa jeg vil da så absolut går ind og være svinger (måske jeg kunne lære lidt køkultur) og ja alles behov dækkes vel sådan sted smiley

  • #7   19. jun 2017 Leon, køkultur smiley smiley smiley - tak for et godt grin smiley smiley smiley smiley smiley

  • #8   19. jun 2017 Claus - jeg er enig med dig et langt stykke, men jeg er faktisk også lige glad med, hvad folk vælger af livsstile, bare det er udenfor min rækkevidde, jeg har ikke lyst til en swingerclub ej heller rockerborg som nabo.

    Har tænkt på, om det giver lige meget støj smiley smiley smiley


  • #10   19. jun 2017 Ja, det kan være lidt af et lotterispil mht naboer - jeg har valgt ikke at deltage i div. vejfester, men jeg er måske også lidt mærkelig smiley smiley smiley

  • #12   19. jun 2017 Hvor må det være skønt, at bo sådan et sted, men det er nu heller ikke fordi, der bor så mange på min vej 9, men trods det, så har der været en del udskiftning de senere år, som jeg næsten ikke ved, hvordan ser ud og hvor mange, der er i husstanden og når de heller ikke hilser, så kan det jo være lige meget med at være social - og når det så bliver mørkt, ja, så ser vi jo ikke nogen smiley

  • #14   20. jun 2017 Jetset Køkulturen kommer jo ganske af sig selv når folk i en svingerklub står klods op af hinanden og jeg er nu stadigt af den holdning at de ældste bukke har de stiveste horn smiley

  • #16   20. jun 2017 Rockerborg eller swingerklub, må indrømme at jeg ville være eller mindre ligeglad om en af delene lå i ejendommen eller den ved siden af.. Der skal sgu mere til at bringe mit pis i kog.. Og så længe de ikke genere mig og det går jeg ikke udfra at de gør, så ville jeg ikke have et problem med den slags naboskab...

  • #17   20. jun 2017 OK Thomas, ja, jeg tror nu det larmer mere end Hr og Fru Hansen ville larme, men jeg er lidt allergisk overfor andres støj, så jeg vil vælge Familien Hansen i stedet smiley

  • #18   21. jun 2017 Jet..

    Det har jeg fuld forståelse for smiley Men lige i den retning er jeg ikke så sart..


Kommentér på:
Bollemadrasser, gloryholes og orgasmamaskiner

Annonce