{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

'Fræk' sms fra chefen {{forumTopicSubject}}

Moralen må være, hvis ikke man genkender mobilnummeret, så pas på hvad du svarer:

https://www.bt.dk/viralt/amerikansk-mand-reagerede-vredt-paa-fraek-sms-besked-den-viste-sig-at-vaere-fra

Men helt ærligt, men er det ikke chefens opgave/pligt, at oplyse personalet om sit nye nr., og meddele sig helt utvetydigt?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  'Fræk' sms fra chefen
  • #1   23. jul 2018 Den chef er vist ikke helt normal, det er da hende der har fejlen, og ikke ham.

    Ufatteligt at det kan føre til en fyring, men måske er det alligevel bedst med sådan en chef.


  • #2   23. jul 2018 Han virker da heller ikke som den skarpeste kniv i skuffen.

    Istedet for at smide det hele på Twitter, kunne han jo lige have skrevet en forklarende besked til chefen - at han ikke vidste hun havde fået nyt nummer og at han troede beskeden kom fra en helt anden kant. Eller have ringet til hende.

    Det hele eksploderer jo først i det øjeblik han hænger det hele ud på Twitter.

    Mon ikke chefen havde været forstående, hvis han lige havde kontaktet hende, så de (uden Twitter) kunne få rettet den misforståelse og grine lidt ad det bagefter. Hvis hun ikke havde forstået det, SÅ ville hans tab ifm fyringen/opsigelsen nok have været ret begrænset.

    Jeg syntes det er ham der håndterer det lidt dumt...... Ikke alt hører til på Twitter


  • #3   23. jul 2018 Det er en and smiley

  • #4   23. jul 2018 jetset

    Det samme tænkte jeg også for jeg kan ikke forestille mig et it firma med så små marginaler overfor deres medarbejdere

    Det er som sagt fake news...


  • #5   23. jul 2018 bt må have ansatte som kan få selv H.C.Andersen til at ligne en sort svane.. smiley

  • #6   23. jul 2018 # 3

    Muligvis, men bare det ikke er en gås så pyt. smiley smiley


Kommentér på:
'Fræk' sms fra chefen

Annonce