{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.145 visninger | Oprettet:

Mohammad El S
Mohammad El S
Tilmeldt:
11. jun 2017
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 1

ønsker være selvstændig vognmand {{forumTopicSubject}}

Godaften,

Min ven arbejder hos multitrans, ca 10 timer dagligt. De søger desværre ikke flere chauffør:(

Har nogen kendskab til GLS og andre distributions firmaer.

Jeg kunne tænke mig arbejde 10 timer dagligt... og holde fri lørdag og søndag..

Og tjene ca 30.000 kr efter skat (det gør min ven)

Har nogen erfaringer med det og kan anbefale, hvilke firmaer jeg skal søge hos


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ønsker være selvstændig vognmand
  • #2   11. jun 2017 Han får !

    Kender en anden der får 27 udbetalt...


  • #6   18. jun 2017 husk på at mange fragt firmaer som GLS og Pegasus er provitions lønnet, det vil sige at de ikke har en fast indkomst eller timeløn men får penge for hver pakke de levere, så hvis ikke der er noget at lave er der heller ingen penge... de fleste GLS chaufføre køre næsten i døgndrift for at holde pengene hjemme.. 10 timer dagligt er 4 dages arbejde og alt herover er overtids betalt (alt efter hvilket firma du køre for og deres overenskomst) og selvfølgelig om de overholder det...

    hvis du derimod vil være selvstændig skal du selv indberette moms, skat, betale egen firmabil m.m. og regne med underskud i de første 5 år... så længe der er firmaer som GLS osv der levere billigt og betaler deres ansatte herefter tror jeg ikke at et selvstændig fragtfirma vil være vejen frem for dig... søg i steder job hos diverse kurrere firmaer som Pegasus, GLS, evt PostNord eller andre du kan google dig frem til og prøv jobbet af inden du bestemmer dig for at starte selvstændigt eller bare sige ja tak til 10 timer dagligt til en underbetaling hvis ikke der er noget at lave.. har selv været i dit sted dog med andre drømme jobs og jeg valgte at søge hos et eksisterende firma, var der i 5 år og fandt hurtigt ud af at hvis jeg var startet selvstændigt så ville det ikke have haft den slutning jeg håbede på så tænk dig endelig om inden du gør noget... bare et godt råd

    gos dag. mvh


  • Wallah Minfaetter
    Wallah Minfaetter Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Svar: 2
    #7   24. jun 2017 Jeg ikke tale dansk mig tjene 100 millioner om uge, hvor? LOL

  • #8   24. jun 2017 Wallah

    Sikke en gang lorte kommentar - er du proletar uden en far som nar har en far som snar også kommer med en kommentar om hjerne ude i det fjerne som ikke i nærheden af en hjerne.

    Wallah er du til Allah, uden hjalla men en shalla - en sharia uden Pia?

    Har du et lem vil jeg smække døren på klem så dit lem blev så stort som et hjem.


Kommentér på:
ønsker være selvstændig vognmand

Annonce