{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

udvisning {{forumTopicSubject}}

Nu ramler det da snart for vores samfund, en ung mand fra camorun er blevet udvist fordi han havde arbejdet mere end 15 timer om ugen under sin studietid.

Hvad sker der med vores regler og love,sammenlign lige med de kriminelle elementer, der gang på gang fremturer med røverier, og andre ulovlige tiltag. De får sørme da lov til at blive i landet lige meget hvor meget de skader vores kultur og dræner vores penge kiste.

Det er heller ikke første gang at man smider veltilpassede mennesker ud af landet. Har de hovedet under armen de der sidder og laver vores love, der er efter min mening ikke noget rimeligt i denne idioti.

Denne mand havde fuldstændig misforstået den regel med de 15 timer.skal tvivlen ikke komme ham til gode??????????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udvisning
  • #1   17. dec 2015 Jeg mener, at det strider mod "udvisningsloven", når man KUN bruger millimeterbåndet.
    Står der ikke i loven, at alle sager skal behandles individuelt????

• #2   17. dec 2015 Jeg ved det ikke Busmann, men sådan burde det være, den unge mand er en flittig elev og integrere sig, hvorfor får han ikke en chance.

• #5   17. dec 2015 Ja Lone det er rigtigt, vi skal da brødføde de kriminelle, Ja O.S. det var i tv. avisen her til aften.
    Han var en dygtig studerende, med top karakterer.

• #8   18. dec 2015 Ja netop, man straffer de forkerte, Jeg håber at der er nogen der starter en protest underskrivning, jeg skriver under med det samme, det er sådan nogle udlændinge vi har brug for, han fik top karaktere og skulle ende som ingeniør, det er bare så forkert. smiley

• #10   18. dec 2015 O.S. Der er ikke tale om at han skal have rettigheder, men om at lade tvivlen komme ham til gode. Han havde misforstået reglen om hvor meget han måtte arbejde, og har betalt en bøde.
    Herefter gik der et godt stykke tid hvor han troede, at det at han havde betalt en bøde, gjorde at der var rettet op på det hele.
    Jeg mener, når han selv har forsørget sig ved at arbejde ved siden af studiet, og ikke ligget nogen til last, så har han udvist et godt initiativ,.
    Modsat de kriminelle der bliver i landet, hvor vi skal betale dem penge for at de fortsat kan lave uro og skabe angst hos mange mennesker. De kommer jævnligt i fængsel, som de tager som et hotel ophold, ifølge en udsendelse der blev vist på tv. Hvad koster det os ikke at betale for disse fængslinger. Jeg ved ikke om det snart er flere hundrede der skal have kost og logi på tålt ophold.

Og så vælger man at slå ned på en dygtig vel integreret mand der vil noget med sit liv, og som kan tilføre vores land noget godt. Hvor ligger det rimelige i det..?????????????

• #12   18. dec 2015 Måske fordi medierne kan se en uretfærdighed i den sag, og hvad angår de sultende børn har de muligvis en vis medfølelse involveret.

Hvis du mener medierne tager denne sag op på grund af forargelses faktoren, og for at få seer tallet til at stige ja så er det efter min mening helt ok.
    Har du forøvrigt set filmen Waking the dog, Amerikansk og med Dustin Hoffmann i hovedrollen, den er meget stærk og viser at medierne kan skabe sensationer , ved manipulation af billeder og optagelser og foto shop.

• #13   18. dec 2015 En studieplads koster dyrt i mange år, og der ER regler, der skal overholdes

• #14   18. dec 2015 Kirstine, nu er det faktisk sådan at han selv har betalt sit studie, derfor har han arbejdet ved siden af, det viser da et initiativ.
    Forøvrigt får han nok mulighed for at gøre studiet færdigt i et andet land,

• #15   18. dec 2015 Hvor er linket?

• #17   18. dec 2015 Tak britta, kan ikke lige se at han selv har betalt, men det er selvfølgelig meget godt. Regler kan jo aldrig passe til alle.

• #18   18. dec 2015 Det var hans advokat eller lærer der fortalte det i tv. Avisen

Kommentér på:
udvisning

Annonce