{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udvisning.. sådan!!!
  • #1   12. aug 2009 re-post smiley Men ja.. Det har de fortjent.

• #2   12. aug 2009 Re-post

• #4   12. aug 2009 de fik næsten hva de fortjente. men jeg håber sku de får en svær tid i brummen

• #5   12. aug 2009 GREAT... på tide vi begynder at rydde op i de rådne frugter....

• #6   12. aug 2009 Fuck hvor klamt!!

"Under den meget grove episode voldtog de på skift pigen oralt, vaginalt og analt."

Hvor klamme kan man være!! USLE RØVHULLER!!

• #7   12. aug 2009 Ja så kan de lærer det, har ikke en skid ondt af sådan nogen forpulede svin.... Fedt de er blevet sendt hjem, så må de lærer at opfører sig ordenligt.

Stakkels pige, hele hendes liv er ødelagt nu, hvor er det dog forfærdeligt.

• #8   12. aug 2009 ganske skrækkeligt at de ikke kan se det forkerte i sådan en handling.. føj nogle udskud..

• #9   12. aug 2009 tænk hvad straffen for den slags ville ha været i irak

• #10   12. aug 2009 Voldtægtsforbrydere plejer ikke at få det sjovt i fængslet, så det vil nok være meget smart hvis de vælger frivillig isolation...

• #12   12. aug 2009 der burde også have været en stor erstatning til pigen.

• #13   12. aug 2009 Wrang voldtægtsofre får så latterlig lav erstatning, at det er til at brække sig over... Mener det er godt 30.000,-, måske hun får lidt mere fordi de var flere... Men ikke meget for et ødelagt liv.

• #14   12. aug 2009 de skal bare sendes hjem de små svin

• #15   12. aug 2009
    det er muligt i siger at det er en

Re-post

denne tråd... men gode nyhedder kan ikke siges tit nok.. DK har ikke brug for sådane 4 stk svin der ikke har respekt for noget eller nogen.. ud af landet med det affald . . trist for pigen...

mvh

• #16   12. aug 2009 DK

• #17   12. aug 2009 I need $
    Ja, hvis de ikke sidder inde i DK, får de jo aldrig noget straf??..
    Såååå..

• #18   12. aug 2009 HAHAHAHAHAHAHAH så kan de lærer det de svin!!!!! mine tanker går til den 14 årige. stakkels pige. Håber sku der er nogle seriøse bøsser i fængsel, som voldtager dem oralt, analt, og oralt igen!!!!!!!!!!

• #19   12. aug 2009 Men helt ærligt..
    Som om danskere ikke voldtager..?? Nu må I da lige styre jer.. Hva så hvis en dansker voldtager??

"I" er så "heldige" at medierne er ligeglade med jer, så det ikke kommer frem, kun lokalt..
    Hvad hjælper en udvisning så? (ikke at jeg ikke synes at det er fint), men ville bare ønske at det var lige fair over for begge parter af voldtægs- og andre kriminalitet-forbrydere..
    Ville ønske at I også kunne blive udvist.. Til Grønland, Svergie eller Norge, eller noget helt nederen som Island..! :-S

Hehe..

• #20   12. aug 2009 Dejligt med noget udvisning til folk som ikk opfører sig ordentligt!

• #21   12. aug 2009
    [ Sorush ]: alle der voldtager kvinder/piger er nogle svin!!!!!!!!!!!!!

• #22   12. aug 2009 når man er på besøg kan man i det mindste godt opføre sig ordentligt. det sku da lige være 4 danskere der gjorde det ved en irakisk pige i irak.

• #23   12. aug 2009 Hva med kvinder der voldtager mænd..?? Hehe..
    De er da lige så lede. smiley

• #24   12. aug 2009 Faktisk er der europæiske soldater der har voldtaget kvinder og piger i Irak.. Men det hører man jo ikke om..

• #25   12. aug 2009 [ Sorush ]

stop lige lidt.. det er helt rigtig at der også er dansker der voldtager ( vi er jo i Danmark ) men som Dansker tro vi bare ( vi er jo lidt dumme ) at vores gæster ( de fremmed ) både kan og vil opføre sig pænt nu nå vi giver den husly penge job og en tryk hverdag langt væk fra hvad de nu en gang ( siger ) de er flygtet fra... så er det at når de ikke kan det ( altså opføre sig ordeligt ) så vil vi gerne bede vores gæster ( dem de fremed ) om at tage hjem og væk herfra vores gæstfrie land igen...
    og det er vel ok ik..

mvh

• #26   12. aug 2009 Hvorfor helved skal vi give dem mad de næste knap 3 år, kunne de ikke bare få en enkelt billet med det samme? sikke nogle svin, bare ud med dem.

• #27   12. aug 2009 ja et par amerikanske. ik nogle danske ihvertfald.

• #28   12. aug 2009 [ Sorush ]: er du så også en af dem der synes det er okay at dem fra Irak tager turen herop og så snart de er inde for Danmarks grænse, er de fredede og må ikke sendes hjem? de tror fandme det er et checkpoint og de har ret til mad og penge bare fordi de har klaret deres "mission".

• #29   12. aug 2009 signe L

Tak det var pænt sagt af dig

: )

mvh

• #30   12. aug 2009 Ja ja Jesper, det giver jeg dig ret i..!
    Selvfølgelig skal vi da opføre os pænt i et land, der ikke er vores eget. smiley Fuldstændig enig.. ! smiley

Men tro mig, danskere der voldtager eller begår andet kriminalitet, (istedet for at give dem lidt hårde straffe (Længere tid at sidde inde)), får stadig lige så "lidt" tid i fængslet som indvandrerne gør..

Det får jo en masse invandrere til at tænke: "Hvorfor skal vi intergrere os, når vi alligevel ikke bliver behandlet ens som dem i sidste ende"

Det er sådan det er.. Kriminelle indvandrere i DK påfører sig ikke bedre i landet efter at havde været straffet, tværtimod!
    Fangevagterne kalder de indsatte for racistiske ting og kommer med spydige racistiske bemærkninger til "perkerne", i stedet for at vise dem lige så meget "respekt" af den grad de nu fortjener, ligesom de også gør med de danske indsatte..

Forstår I min pointe, eller tror I at jeg prøver at retfærdiggøre irakkernes massevoldtægt...?

Signe L, hvordan trækker jeg den lige lovlig langt ude..??

• #31   12. aug 2009 Må nu give [ Sorush ] delvist ret her ..

Hvad hjælper det desuden, at udvise folk?
    Flk der gør sådan er jo syge i hovedet og bør have behandling ..
    Men må indrømme jeg var ved at skrige da jeg så læste, at de hver især har fået UNDER TRE ÅR! Under tre år mod resten af pigens liv!! Aaargh det kan gøre mig vred ..

• #32   12. aug 2009 Enig med Simon, ! mange af dem udnytter bare Danmark og andre er her for at gøre noget godt !

• #33   12. aug 2009 Men det er præcist det samme danskere får af straf!!!
    Det er DET jeg prøver at pointere!! ..

• #34   12. aug 2009 syntes dette tropic er ved at udvikle sig til et perle-forum. sagen kerne er vel, den skrækkelige sag mod en ung pige. om de er iraker eller ej!!!

• #35   12. aug 2009 [ Sorush ]

hmm jeg er ikke helt sikke på jeg forstå hvad du mener.. mener du.. at dansker og fremmed skal have forskellig domme ( og tid i fængsel )for samme forbrydelse, eller hvad mener du...

og til det andet så skal alle behandles ordeligt uanset hvor de er..

mvh

• #36   12. aug 2009 Indvandre-banderne i DK, får danske drenge til at begå mord, voldtægt og indbrud for dem, da de ved at danskerne alligevel ikke får hårde straffe.
    Danskerne er med på den, fordi de lige kan tjene 10.000-15.000 kr på det, og fordi de ved at de kun skal ind og side i 3 år for det, max 7..!

Alle ved det, kun naive mennesker tor at danskere bliver straffet hårdt..

• #37   12. aug 2009 Jesper, jeg synes bare at danskere skal skræmmes lige så meget som indvanderne..
    Ellers nytter det jo ikke noget.. smiley

• #38   12. aug 2009 Sorush, jeg kan godt se din pointe, men vi danskere kan jo ikke blive udvist af vores eget land.

• #39   12. aug 2009 Nej det har jeg godt forstået, hehe..

men man kan sagtens skræmme danskere lige så meget som man orker med indvandrere..

men det er ligemeget! Glem det.. smiley

• #40   12. aug 2009 de skal impelthen bare ned og rådne op i deres eget forpulede fucked up lorte land og blive rekruteret af taleban og bombes ned i skallen! ja dansker der gør det skal fandeme skræmmes på livet, ja alle der gør sådan noget skulle simpelthen bare have kappet knolden af danskere eller ej.

• #41   12. aug 2009 De skulle henrettes istedet!

• #42   12. aug 2009 Voksenbaby! !

^ Taaak.. Kort og godt..

• #43   12. aug 2009 sorush < ja ikke smiley

• #44   12. aug 2009 Som indvandre er det ligegyldigt om du er dansk statsborger eller ej..
    Hvis jeg voltager en eller anden mindreårig, bliver jeg stadig udvist.

• #45   12. aug 2009 Voldtager..

Kender til en klam en med dansk statsborgerskab der "voldtog" en pige, UDVIST og Erstatning

• #46   12. aug 2009 Nej jeg har intet misforstået.. smiley
    DU HAR! ... Jeg kan SAGTENS blive udvist..

• #47   12. aug 2009 Det ved jeg intet om..
    Jeg ved at JEG som "kun" har boet i DK i 17-18 år, sagtens kan blive udvist!
    For det er sket!

• #48   12. aug 2009 Fuck hvor flovt, havde ikke engang styr på hvor længe jeg har været her..
    HAHAH.. Sorry, 16 år! smiley

• #49   12. aug 2009 Sorush Har ret, selv om en udlænding har fået dansk statsborgerskab kan han stadig udvises, hvis kriminalliten er grov nok.

• Nikolaj s
    Nikolaj s Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Svar: 5
    #50   12. aug 2009 Sorush ]
    Hør her vi er dansker så derfor skal vi ikke udvisede nogle steder vis vi laver lort.
    De er ikke ``Ægte dansker`` derfor skal de udvises .
    de kan smutte til ders eget land og voldtage piger vis de har behov for det !!!

• #51   12. aug 2009 Væk med de stoddere. Håber de får skåret pikkene af i Irak

• #52   13. aug 2009 Sikke noget vrøvl.. en dansk stastborger kan da ikke udvises af Danmark... det er jo at betejne som en dansk statsborger og som en Dansker.. og sådan er det... ellers var der jo ingen ide med at ´nogle har et statsborgeskab..

mvh

• #53   13. aug 2009 Gal, hvor kan I være kyniske at høre på!.. :-S

• #54   13. aug 2009 Jo man kan så blive udvist!!
    Den her debat viser bare, hvor uvidne I er omkring indvandrere i DK..!

• #55   13. aug 2009 Men ellers har Sorush ret i at strafudmålingen desværre langt fra kan sammenligned med en etnisk danskers.

Se bare ham svinet fra Sabro (ved Århus) der 100% bevidst kørte en 16 årig somalisk dreng ihjel. Han kørte ham over, åbnede døren, og da han så at drengen under bilen var i live, råber han, "hva fanden, lever du endnu" Hvad fik han?? Var det 15 mdr eller sådan noget. For uagtsomt manddrab. Hvis det havde været et ombendt scenarie, var straffen mindst 70% hårdere.

• #56   13. aug 2009 Jesper de kan frakende folk deres danske statsborgerskab og så derefter udvise dem.

• #57   13. aug 2009 Ja eller bare de der narko-unger fra jeg ved ikke hvor, amager eller noget, der dræbte en tyrker knægt med en bat..
    Helt ærligt.. Hvis det var en dreng med anden etnisk baggrund, var han UDVIST efter han havde fået lov til at sidde inde i 4 år..!

• #58   13. aug 2009 det kan man så absolut ikke..... for det er kun meget få mennesker der har dobbelt stastboreskb her i landet.. og for at blive dansk stastborger skal du fra vælge dit gamle... og hvis du er dansk stastborge så høre du til i danmark og ingen andre steder... kan i ikke huske de "G der var KUN bange for at bliver udvist fordi de ikke var danske stastborger..

men
    læs alt om det her..
    http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Medborgerskab/Statsborgerskab/statsborgerskab.htm
    mvh

• #59   13. aug 2009 Sorush>

Som du skriver længere oppe, så er det meget svært for indvandrere at få lyst til at integrere sig og det er sku forståeligt nok. Jeg har ikke mindre end hørt udtrykket "4. generations indvandrer". Tænkte bare, arhj nu må de kraftedme stoppe den marginalisering. Efterkommere af indvandrer forældre vil ALTID blive betegnet som 4.5.6.7.8 osv generations indvandrer.

Hurra for det tilhørsforhold vedkommende individ får til Danmark siger jeg bare....

• #60   13. aug 2009 Ja og her står der hvordan det kan fratages...

http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Medborgerskab/statsborgerskab/frakendt_sit_danske_statsborgerskab.

• #61   13. aug 2009 Og hvor stod det om at man slet ikke på nogen måder kan blive udvist?

• #62   13. aug 2009 Jesper>

10000% at de ved særligt grove forbrydelser kan fratage den danske indfødsret og udvise individet.

• #63   13. aug 2009 Så man kan altså sagtens blive udvist smiley
    Selvfølgelig ved grove forbrydelser

• #64   13. aug 2009 jamen det stå der så ikke noget om... der stå

En person, som dømmes for overtrædelse af en eller flere bestemmelser i straffelovens kapitel 12 og 13 (forbrydelser mod statens selvstændighed og sikkerhed), kan ved dom frakendes sin danske indfødsret, medmindre den pågældende derved bliver statsløs.

og er du kun dansk stastborge tja hvad så....
    så kan det vel ikke fra tages

• #65   13. aug 2009 [ Sorush ]
    Kan man bruge ordet straf om et dansk fængsel?

• #66   13. aug 2009 Jesper folk der kommer til Danmark har som regel også (i hvert fald i min verden) et andet statsborgerskab.

• #67   13. aug 2009
    hmmmmm

for at få dansk statsborger skab skal det gamle fra -siges først..........
    det stå der jo klart og tydeligt i det link
    (i min verden)
    : /

• #68   13. aug 2009 <I> "Men tro mig, danskere der voldtager eller begår andet kriminalitet, (istedet for at give dem lidt hårde straffe (Længere tid at sidde inde)), får stadig lige så "lidt" tid i fængslet som indvandrerne gør..

Det får jo en masse invandrere til at tænke: "Hvorfor skal vi intergrere os, når vi alligevel ikke bliver behandlet ens som dem i sidste ende" " </I>

Aldrig har jeg hørt noget så dumt.

Hvis en tilflytter/flygtning tænker over strafferammer og bruger dem som parametre for, hvornår man er integreret, så er jeg sgu bange for, at den tilflytter/flytning ca. er lige så meget værd som menneske, som det, jeg lagde i toilettet for fem minutter siden.

Et velfungerende og intelligent menneske vil ALDRIG tænke over strafferammer, for et sådan opfører sig af natur ordentligt.

Og eftersom det er bevist adskillige gange, at udlændinge (tilflyttere/flygtninge) begår flere kriminelle handlinger end danskere (i DK) set ift. demografien jvf. Dansk Statistik, så kan man jo kun håbe, at denne dom vil danne præcedens for fremtiden, så der kan blive luget ud.

Dem der opfører sig ordentligt har intet at frygte, men voldtægter, drab og andet sindssygt har bare intet at gøre i DK, som uden tvivl er det bedst fungerende demokratiske land i verden (og det helst skulle forblive sådan).

• #69   13. aug 2009 . Obama Bin Laden .
    Hvis man kan kalde en person med mørk hudfarve for 4. generations invandre, så kan man vel os kalde en person som er efterkommere af polske, tyske, svenske, norske eller engelske invadre for 4-5-6-7-8-9-10 generations hvide invandre. Og er denne betegnelse brugbar, så er 40-50% af den danske befolkning (bemærk hvide befolkning) dette!!!

• #70   13. aug 2009 ¥ Kim HP ¥
    Stemmer du DF?
    Eller forstår du bare ik menneskets psyke? Hvis man først i DK kan have mennesker i flygtningelejre, i op til 12-15 år, gøre dem psykisk syge og indvalide for livstid, for derefter at give dem skylder for, at de og deres børn har en unormal opførsel, så burde ordet selvransagelse måske komme på tale meget snart...

Fatter danskere bare ik at mange problemer skaber de selv? Fatter danskere ik at de ik længere er et elsket folkefærd mere i den store verden, tværtimod? Fatter danskere ik at man intet løser ved at skabe problemer? Og fatter danskere ik at når man stempler mennesker på hudfarve, så stempler man sig selv?

• #71   13. aug 2009 Mrs. Google: Nej, jeg stemmer ikke DF. Og med den udtalelse, er du overhovedet gammel nok til at stemme?

Har JEG nævnt ordet hudfarve?

Og denne her aner jeg ikke om jeg skal grine eller græde af:

"Fatter danskere ik at de ik længere er et elsket folkefærd mere i den store verden, tværtimod?"

For det første er det dybt irrelevant og for det andet er det jo nærmest fordummende udtalt.

Jeg har i øvrigt dags dato ikke set et eneste konstruktivt indlæg fra din side af, desuden er du anonym, så gider ærligt talt ikke besvare dig yderligere.

• #72   13. aug 2009 Mr Google: I øvrigt burde det være knivskarpt for enhver at se, at du, på trods af din anonymitet, er racist.

• #73   13. aug 2009 Mr. Google>

Meget korrekt. Betegnelsen gælder kun de der, er mørkere i huden end danskerne. En svensker eller en tysker, er dansker efter MAX 2. generation og bliver derefter aldrig spurgt til sin oprindelse eller hvorfor han kom hertil.

• #74   13. aug 2009 ¥ Kim HP ¥
    Er jeg racist? Hvordan kan du overhovedet få mit indlæg til at være det mindste racistisk? Kan du læse, sorry er bare nødtil at spørge?
    Du har helt ret mine indlæg er ik konstruktive, med mindre man forstår den verden man lever i!!!
    CITAT DIG:
    For det første er det dybt irrelevant og for det andet er det jo nærmest fordummende udtalt.

Men ovenstående er så den virkelige sandhed, om du kan lide den eller ej. Jeg er ret ligeglad med, om du synes det er irrelevant, det er fakta som er relevant i den nævnte sammenhæng, da de underbygger hele pointen i mit indlæg, som du jo ik magter at forstå...

• #75   13. aug 2009 ..... B
    Prøv du at fortæl det til Baboom... . Obama Bin Laden . og undertegnede har forsøgt at gøre folk opmærksomme på det rigtig mange gange, uden held eller forståelse fra andre...

• #76   13. aug 2009 synes nu straffen er for mild... ja udvist, og hva så, kan de leve vidre nede i Irak istedet. overlever de jo nok, har da sikkert en masse familie dernde.... næe synes sådan nolge mennekser sgu have kappet pikken af, og syet røven samme...slut færdig..

• #77   13. aug 2009 Farlig Fisk H,
    Ingen bemærker dig, tag dig nu sammen!

• #78   13. aug 2009 ja syet røven sammen... når deres pik nu er kappet over, skal de jo ikke have chancen for at ku lide at få den i røven heller...

Kommentér på:
udvisning.. sådan!!!

Annonce