{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.451 visninger | Oprettet:

Livserfaring i løft af tunge ting. {{forumTopicSubject}}

Ja nu er jeg jo så heldig at jeg kun to gange i mit liv har haft så ondt i ryggen at jeg måtte spise medicin imod smerterne den ene gang og ja den første gang jeg fik sådan smerter gik jeg til lægen der jo så udtalte: du skal gå hjem og lægge dig i din seng og ja det var sommer/solen skinnede og jeg var dengang ung så lod smerte være smerte, så gik ud i min udlejers have (måtte godt) og hakket en smugle ukrudt og ja 10 minutter efter var smerterne væk.
Ja her i Fredags fik jeg 4 store paller + en del træ - træ jeg giver til en ven der kan bruge brænde og jeg er jo ved at være en ældresag og Gudskelov har jeg en god ældreven der gerne hjælper mig og ja ligeså er det jo omvendt, men tog jo så en 3,5 meter lang og 1. meter bred (drivvåd) palle på en sækkevogn og hvor jeg måtte køre med få skridt + passe på jeg ikke fik pallen over mig og ja måtte jo også på trafikken og det gjorde jo at jeg grundet en bil var ved at knække nakken og ja det var da kun min livserfaring der gjorde at der intet skete og ja bilister er og bliver bilister og ja nu tog jeg jo dette indlæg under Job og Uddannelser de går vel også under livserfaring smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Livserfaring i løft af tunge ting.
Kommentér på:
Livserfaring i løft af tunge ting.

Annonce