11.937 visninger
|
Oprettet:
SU-LÅN {{forumTopicSubject}}
Hej BB
Har så lige fundet ud af her til morgen at fruen har "glemt" at godkende sit SU-lån på deres side. Hun har fået godkendt at få det.
Mit spørgsmål er så, efter jeg nu har været inde og gjort det for hende. Hvor lang tid der går, før hun vil få det på sin NEM konto?
Mvh.
mar 2010
Følger: 19 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 50 Svar: 1.521
apr 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Emner: 304 Svar: 1.077
apr 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 398
Der er søgt for længe siden, men først godkendt fornylig. De informationer kan jeg ikke se nogle steder derinde.
apr 2011
Uddannelses stedet er dog først til at træffe på mandag pga ferien. Der er dog nogle ved telefonen, men de kan ikke hjælpe med dette da dem som kan, har ferie til mandag
mar 2010
Og nu skriver du i har opdaget det her til morgen, ergo må hun have været inde og godkende låneplanen her til morgen. Så har hun også fået kvitteringen.
nov 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 414
dec 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 118
apr 2011
Der er ingen kviterring kommet, og vi har godkendt låneplanen. Så det lyder mystisk?
Har også prøvet at komme igennem SU på deres telefon, og det er rettere sagt umuligt. Nu ved jeg godt det er udbetalingsdag idag for de fleste. Men det er generelt det er svært/umuligt at komme igennem.
Hvis der er for mange på linjen, siger den bare "der er optaget og travlt, ring igen senere"...
Den tone har jeg godt nok hørt for mange gange idag ^^
Men ringet bare for at høre om alt var som det skulle være, da vi ingen mail har fået fra dem efter den er godkendt.
mar 2010
Jeg var selv inde og godkende mit SU lån idag da jeg selv havde glemt det. Så jeg kopierede det direkte derfra, men du får ikke en kvittering på mail eller lignende.
Du skal heller ikke ringe til SU styrelsen, hvis du endelig kommer igennem derind så får du besked på at ringe til studievejlederen på skolen. Så det er nemmere at komme igennem der.
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 33
apr 2011
Så skal have fat i dem for at få bekræftet at det er sat igang. Dem der kan gøre noget på skolen er først tilbage mandag, så ret iriterrende.
nov 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 414
Så der lige en udstemme på vej til dig, du har vidst ikke forstået man ikke må reklamere for firmaer osv. i forum..
okt 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
sep 2014
Emner: 6 Svar: 251
Men er det ikke også ligegyldig om han fik det dagen efter eller 14 dage efter?
Har allerede svaret på din tråd, hvornår de lover du senest vil få det og det er det du kan regne med. Har allerede skrevet en metafor i den anden tråd, men den forstod du åbenbart ikke.
SU-LÅN