{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SU-LÅN
  • #1   31. jul 2013 Direkte citat fra den kvittering man får når man har godkendt låneplanen: "Vi udbetaler dit lån til din NemKonto. Under 'Udbetaling' kan du følge med i, hvornår lånet bliver udbetalt (det vil typisk være ugen efter, du har søgt, ellers sammen med næste SU-udbetaling)."

• #2   31. jul 2013 Med nemmer ord jeg har lige præcis gjort det samme for et stykke tid siden meget lang tid siden faktisk. du har godkedt det idag så får hun pengene på onsdag i næste uge men hvis i er i tvivl så ring til hendes uddannelses sted og hør hvordan og hvorledes i skal forholde jer.

• #3   31. jul 2013 Der er forskel på at "havde søgt" og efter du har søgt så "godkende" din låneplan.

Der er søgt for længe siden, men først godkendt fornylig. De informationer kan jeg ikke se nogle steder derinde.

• #4   31. jul 2013 Stefan J -
    Uddannelses stedet er dog først til at træffe på mandag pga ferien. Der er dog nogle ved telefonen, men de kan ikke hjælpe med dette da dem som kan, har ferie til mandag smiley

• #5   31. jul 2013 Thomas J - Som jeg allerede har skrevet så får du først den kvittering når du godkender lånet, ikke når du søger SU.
    Og nu skriver du i har opdaget det her til morgen, ergo må hun have været inde og godkende låneplanen her til morgen. Så har hun også fået kvitteringen.

• #6   31. jul 2013 Forskellen er at på den ene søger om at få tilladelse til at få Su lån på den anden ansøger du om hvor neget du får udbetalt pr måned i Su lån, har selv lige gjort det samme, der vil ca være penge på kontoen på torsdag i næste uge

• Stine V
    Stine V Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 118
    #7   31. jul 2013 Jeg er ret sikker på at lån bliver udbetalt om torsdagen, hvis ikke det bliver udbetalt med su'en, jeg har nemlig selv gjort samme fejl og fik først søgt efter lån til august igår, så de kommer nok først torsdag smiley

• #8   31. jul 2013 Prinsesse Gert -
    Der er ingen kviterring kommet, og vi har godkendt låneplanen. Så det lyder mystisk?

Har også prøvet at komme igennem SU på deres telefon, og det er rettere sagt umuligt. Nu ved jeg godt det er udbetalingsdag idag for de fleste. Men det er generelt det er svært/umuligt at komme igennem.
    Hvis der er for mange på linjen, siger den bare "der er optaget og travlt, ring igen senere"...
    Den tone har jeg godt nok hørt for mange gange idag ^^

Men ringet bare for at høre om alt var som det skulle være, da vi ingen mail har fået fra dem efter den er godkendt.

• #9   31. jul 2013 Thomas J - Kvitteringen får heller ikke på mail, den kommer i browseren når du godkender SU-lånet.

Jeg var selv inde og godkende mit SU lån idag da jeg selv havde glemt det. Så jeg kopierede det direkte derfra, men du får ikke en kvittering på mail eller lignende.

Du skal heller ikke ringe til SU styrelsen, hvis du endelig kommer igennem derind så får du besked på at ringe til studievejlederen på skolen. Så det er nemmere at komme igennem der.

• #10   31. jul 2013 jeg fik heler ikke gjort det. og jeg vented uges tid

• #11   1. aug 2013 Når jeg sætter flueben i de to steder man skal, og trykker godkend, kommer der ikke en kviterringside frem.
    Så skal have fat i dem for at få bekræftet at det er sat igang. Dem der kan gøre noget på skolen er først tilbage mandag, så ret iriterrende.

• #13   23. aug 2013 Eliijah :

Så der lige en udstemme på vej til dig, du har vidst ikke forstået man ikke må reklamere for firmaer osv. i forum..

• Mads L
    Mads L Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #14   6. okt 2014 Hvaaa fik du det den uge efter du havde godkendt?

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #15   6. okt 2014 Han har ikke været online siden 5. November 2013, så held og lykke med svar fra ham.

Men er det ikke også ligegyldig om han fik det dagen efter eller 14 dage efter?

Har allerede svaret på din tråd, hvornår de lover du senest vil få det og det er det du kan regne med. Har allerede skrevet en metafor i den anden tråd, men den forstod du åbenbart ikke.

Kommentér på:
SU-LÅN

Annonce