{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.856 visninger | Oprettet:

Tatovering og job? {{forumTopicSubject}}

Hey
Jeg kunne super godt tænke mig en tatovering inden for den næste måned. Men er bare kommet i tvivl om det er smart.
Jeg ved ikke helt hvad jeg vil(angående job), og får tit at vide det er dumt at få en synlig tatovering, hvis man ikke har styr på hvad man vil.
tatoveringen skal gerne side på min højre arm mellem håndled og albue, det skal være et spyd, også et citat af George S. Patton under spydet.

Nogle erfairnger eller gode råd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatovering og job?
  • #1   5. aug 2012 Så længe den kan dækkes af en skjorte så er det fint.

• #2   5. aug 2012 Nogle arbejdsgivere vil måske sortere dig fra, andre kan sagtens acceptere det. Men så længe du kan skjule det med en langærmet skjorte/trøje, burde der ikke være noget problem.

• #3   5. aug 2012 ... du skal nok ikke regne med job i en bank smiley

• Dat Fek
    Dat Fek Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Svar: 14
    #4   5. aug 2012 Altså som mekaniker, skal den bare være dækket, når du arbejder smiley
    Bliver den vist, fks. på værkstedet, for du bare afvide at dække den til :, med evt. trøje, bukser, handsker mm. smiley

(Min erfaring)

• #5   5. aug 2012 Som udgangspunkt synes jeg ikke om tatoveringer på underarmen medmindre overarmen er fyldt til bristepunktet.

På de værksteder jeg kommer ( tømrer.auto.maskin.murer) der er tattoos helt ok. og medarbejderne går i t-shirts på trods af "blå arme"

Det samme er gældende for 1 lærer på den lokale skole. Og livrederen i svømmehallen og min kammi som er betjent.

Ingen af disse har dog provokerende tatoveringer.

• #6   5. aug 2012 Kommer helt an på hvad du skal arbejde med , jeg er klub pædagog har to piercinger i ansigtet er tegnet på bægge underarme og hanekam har aldrig haft problemer med at finde job, eller sure miner fra nogen , men jeg ville nok ikke få job som sælger eller i en bank:)

• #7   5. aug 2012 Jeg har overvejet at blive noget som flyveleder.
    http://www.flyveleder.com/page4.aspx

Det er det næremeste jeg kommer lige pt på det jeg vil være. Så det må jeg gå udfra. smiley

• #8   5. aug 2012 Lav noget der kan skjules med tøj så er du sikker

• #9   5. aug 2012 Mange tak for svarende: Nu er jeg kommet lidt tættere på om jeg skal have den lavet. smiley

• #10   5. aug 2012 jeg har på begge arme fra håndled til skuldre og jeg er lige blevet ansat som butikschef jeg har altid t-shirt på så det kommer nok meget an på hvilken arbejdsgiver du har smiley

• #11   5. aug 2012 I sidste ende har det også noget at gøre med din personlighed er jeg sikker på. Hvis du er glad, frisk og udadvendt vil det nok skinne mere igennem, end hvis du sidder og skumler eller ligner en der vil smadre det hele.

• #12   5. aug 2012 Kender da både chefer hos Mærsk og i større banker samt advokater som har tatoveringer på armene.

• #13   5. aug 2012 kommer nok også an på hvad det er, nok ikke så smart hvis det er hagekors og død og ødelæggelse man får tegnet

• #14   5. aug 2012 Det lyder virkelig godt!
    Jeg er en meget glad person, som er meget social. Så tror da hel sikkert jeg har fået mod på det smiley
    Men det er ik stødende tatovering smiley
    Den har en personlig betydning smiley

• #15   5. aug 2012 Der er en der underviser på politiskolen i Kbh har du tusset til op bag ørerne ...

• #16   5. aug 2012 Tiden er en anden smiley På langt de fleste arbejdspladser er tatoveringer slet ikke et problem - medmindre du får tatoveret noget ekstremt, som f.eks store hagekors, eller andet stødende.

og alt hvad der kan dækkes, er jo ikke et problem smiley

Så bare klø på.

Kommentér på:
Tatovering og job?

Annonce