{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SU og fritidsjob?
  • #1   30. nov 2011 Det bestemmer du helt selv jo.

• #2   30. nov 2011 Men tag hovedkortet hvor du tjener mest.

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 58 Svar: 198
    #3   30. nov 2011 hvor meget må man tjene ved siden af?

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #4   1. dec 2011 står inde på su.dk

men det kommer an på om du får su alle 12 kalendermåneder, eller om der er nogle måneder du ikke får - for de måneder du ikke får su må du tjene 35000 tror jeg det er - og de regner sammen for et helt år, så hvis du har 6 måneder hvor du måtte tjene 35000 og så 6 mdr med su hvor du må tjene omkring 6000 tror jeg det er, så må du have tjent 246000 før skat over hele året - også selvom du tjener eks 8000 de måneder du får su, da de kører over et helt år....

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #5   1. dec 2011 line b - jeg snakker om et år hvor du starter på skolen til AUGUST, der har du enten været i job Januar-juli og må i disse måneder have tjent 33.552 kroner pr måned.

Nu står det sådan at jeg skal igang med uddannelse inden længe, det drejer sig kun om et år og starter i auguts-maj så der er der 7 måneder inden jeg starter på uddannelse og igen 5-6 måneder efter jeg er stoppet, så jeg må tjene ALT DET JEG VIL op til de ca 240.000 før skat, og det bliver sq et problem hvis jeg skal gå i skole et år at arbejde så mange timer for at skulle ende med at betale SU tilbage...

Det svarer til en månedsløn for en fuldtidsmedarbejder over et helt år på ca 127 kroner i timen (eller 20.500 pr måned) inkl de måneder du får SU i...

http://www.su.dk/SU/betingelser/maadutjene/fribeloeb/Sider/satser.aspx

Men ja - der er forskel på om du er berettiget til SU og vælger det fra, for der må du kun tjene de 17.432 kroner.

Kommentér på:
SU og fritidsjob?

Annonce