1.045 visninger
|
Oprettet:
Kina - Fremlæggelse {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået en opgave, hvor jeg skal vise billeder og fortælle lidt om Kina.
Nu er jeg kommet dertil, hvor jeg skal finde noget om Kina's "Stærke sider og svage sider"
Men er helt på bar bund!
Nogle der kan hjælpe mig?
Dårlig svar - Udstemme!
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.572
Den positive er vel at man får lavet billige ting i kina, til hele verden og de har billige chics;)
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 1.653
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 152 Svar: 710
Men tak for hjælpen indtil videre :-)!
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 152 Svar: 710
dec 2008
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 448
Desuden er der efter indførselen af 1-barnpolitikken kommet tonsvis af forkælede curling børn der aldrig har mødt modstand op gennem systemet, de er udulige...(Minder dette ikke om en ungdomsgeneration i et mindre skadinavisk land!?)
Kort sagt er uddannelse IKKE en af Kina's stærke sider, det er derimod lønninger, som er lave, lidt endnu, samt evnen til at få ting gjort (Mange gange dog på bekostning af landets indbyggere)
jul 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 41 Svar: 1.344
Ligeledes findes der et utal af artikler (fra aviser mm.) på nettet som omhandler Kinas voksende økonomi og indfyldelse. Bl.a. bliver de jo verdens største økonomi inden for få år ... Men som sagt intet duer uden kilder - så baboom kan du næppe bruge til en skid.
Jeg ville i hvert fald høvle en fremlæggelse igennem hvis der ingen kilder var og du kom med såvel søgte, som reele postulater.
Kina - Fremlæggelse