{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

-
-
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 152 Svar: 710

Kina - Fremlæggelse {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået en opgave, hvor jeg skal vise billeder og fortælle lidt om Kina.

Nu er jeg kommet dertil, hvor jeg skal finde noget om Kina's "Stærke sider og svage sider"

Men er helt på bar bund!

Nogle der kan hjælpe mig?
Dårlig svar - Udstemme!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kina - Fremlæggelse
  • #1   16. jan 2011 Der er da ikke noget der hedder dårlige svar?

Den positive er vel at man får lavet billige ting i kina, til hele verden og de har billige chics;)

• #2   16. jan 2011 Dårlige ting... Prøv at tjek dokumentaren "Philosophy of a Knife"

• #3   16. jan 2011 Dårlige svar, som latterlige ting der bliver skrevet herinde smiley

Men tak for hjælpen indtil videre :-)!

• #5   16. jan 2011 Fedt man tak smiley noteret og lavet smiley

• #6   16. jan 2011 Der er rigtigt nok mange der har sindsygt flotte papirer. Men de papirer er værdiløse for mange vestlige firmaer da kineserne uddanner sig ved at lære en bog udenad uden at tænke over meningen med det de lærer...(Groft sagt)
    Desuden er der efter indførselen af 1-barnpolitikken kommet tonsvis af forkælede curling børn der aldrig har mødt modstand op gennem systemet, de er udulige...(Minder dette ikke om en ungdomsgeneration i et mindre skadinavisk land!?)

Kort sagt er uddannelse IKKE en af Kina's stærke sider, det er derimod lønninger, som er lave, lidt endnu, samt evnen til at få ting gjort (Mange gange dog på bekostning af landets indbyggere)

• Hej Søde <3
    Hej Søde <3 Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
    #7   16. jan 2011 De har usædvanligt grimme kællinger derover...

• #8   16. jan 2011 Har du overvejet bruge google og søge på engelsk? Ekstremt meget info at finde, både politisk, samfundsmæssigt og militært. En graf eller to siger jo mere end mange ord.

Ligeledes findes der et utal af artikler (fra aviser mm.) på nettet som omhandler Kinas voksende økonomi og indfyldelse. Bl.a. bliver de jo verdens største økonomi inden for få år ... Men som sagt intet duer uden kilder - så baboom kan du næppe bruge til en skid.

Jeg ville i hvert fald høvle en fremlæggelse igennem hvis der ingen kilder var og du kom med såvel søgte, som reele postulater.

Kommentér på:
Kina - Fremlæggelse

Annonce