Fejl i fagrøve opdaget efter aflevering. {{forumTopicSubject}}
Hej med jer,
Jeg har den 3 Maj afleveret min fagprøve og den skal forsvares her den 30 Maj..
Problemer ligger i at jeg har skrevet en del omkring at handle med Kina, derfor er det jo åbenlyst at komme ind på Incoterms 2010..
Jeg er kommet til at skrive at vi handler FOB, men det er en fejl, der skulle have stået FSA. Forskellen er at FOB er frit leveret ombord på skibet, og FSA er frit leveret til "skibet side" altså i kajen.
Problemet er at der ligger en god forklaring bag hvorfor vi netop handler FSA som jeg ville have med til min fremlæggelse d 30.
Kan nu gøre følgende:
1. Fortælle at jeg har opdatet en fejl i min opgave og derefter forklare hvorfor vi handler FSA.
2. Komme med en søforklaring og lades som om vi handler FOB (det kan lade sig gøre, men ville ikke være så god en forklaring som med FSA)
Hvad ville i gøre?
vil det være umuligt at få et 12-tal hvis jeg selv har opdaget fejlen og retter den op?
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 37
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 136
Hvorvidt du har mulighed for at score 12 kommer jo helt og aldeles an på indholdet af din opgave. Hvis opgaven samlet set ligger til et 4-tal på nuværende tidspunkt, vil det selvfølgelig nærmest være en umulig opgave at hive et 12-tal hjem.
Men det er bestemt ikke den ene brøler som udelukker dig fra et 12-tal, det kan du roligt stole på!
Held og lykke med eksamen.
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 81 Svar: 916
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 53 Svar: 484
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 94 Svar: 281
Der er jo ikke noget der er rigtig eller forkert, vi kunne sagtnes handle FOB uden det ville være helt ude i skoven..
Dog er FSA det korrekte efter den forklaring jeg ville komme med..
I opgaven er der ikke forklaret noget nærmere om det, da jeg har ladet det stå som et åbent spørgsmål som der så kommer svar¨på til fremlæggelsen
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 7 Svar: 114
Du burde sagtens kunne få 12 hvis opgaven ligger til dette. denne fejl har intet at sige i forbindelse med opgaven da et 12 tal dækker over en besvaret opgave med små eller ligegyldige fejl
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 94 Svar: 281
Men som sagt er det ikke nødvendigvis en fejl..
Vi Kunne sagtens handle FOB.. Det kommer an på den forklaring jeg kommer med.
FAS er bare mere logisk, og også nemmere at lave min forklaring til, da jeg ved hvad jeg vil fortælle
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 215
apr 2007
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 483
jan 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 473
Fejl i fagrøve opdaget efter aflevering.