{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Lars S
Lars S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Fritidsjob {{forumTopicSubject}}

Kunne godt tænke mig af høre jer om jeres erfaringer med fritidsjob´s.

Jeg har en søn på 13 år (snart 14) som rigtig godt kunne tænke sig et fritidsjob, et par gange om ugen. Vi er lidt i tvivl om hvilke job han kan søge i den alder.
Har hørt om Avisjob og muligvis Mcdonalds som bord/ fejedreng, og evt. dyrehandel.

Hvad er jeres erfaringer og forslag til steder han kan søge?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fritidsjob
  • #1   9. dec 2010 Hvad med flaskedreng i det lokale supermarked?

• #2   9. dec 2010 de to jobs vil jeg netop tro både er kedelige og avisbud vil han nok også løbe træt i pga skiftende vejr, modvind, tidspunkterne osv.

mange unge starter på gartneri, lagere, eller værkstedet som fejedreng. Der er lidt varierende og efter min mening ok spændene job. Har haft alle 3. Lønnen er vel lidt underordnet. Men på gartnerier får de ofte til at starte med som 13-14 årige, ca 50kr/timen.

• #3   9. dec 2010 Jeg fik arbejde som piccoline som 14 årig, samtidig med at jeg gjorde rent på et advokatkontor 1 gang om ugen. Det er bare med at søge et eller andet.
    Jeg har engang fået at vide, at McDonald's ikke ville ansætte personer under 18 år - men jeg ved ikke, om det kun gælder, hvis man står bag disken.

• #4   9. dec 2010 Mcd ansætter alle over 15 smiley

• #5   9. dec 2010 Jeg arbejde ved et avis trykkeri på deres kontor. Stod for at ordne køkken, skraldespande og så mærke posten med firmærker (maskine) Tror jeg fik mellem 25-400kr hver 14 dag.

Tror osse at man køre hurtigt træt i at gå med aviser

• Lars S
    Lars S Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #6   9. dec 2010 Der er kommet nogle rigtig gode forslag, og noget vi vil prøve at gå videre med.

Man kan sige lønnen i sig selv er vigtig, men jeg tror osse det at bare komme igang på arbejdsmarket i en tidlig alder, giver en god ballast til senere i livet, og så er det jo rart at kunne bruge sine egne tjente penge smiley

• #7   9. dec 2010 drenge kan også være opvaskerer..

Kommentér på:
Fritidsjob

Annonce