{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At sidde bag kassen - føtex. :-)
  • #1   21. nov 2010 Jamen smiley
    Det er vel meget mere end bare det ?! smiley

• #3   21. nov 2010 Det er jo ikke nok bare at se godt ud ! smiley

• #6   22. nov 2010 Tjaeh.. Kan man ikke blive til noget, så kan man altid sidde bag kassen. Maskinen skriver jo hvor mange penge man skal give tilbage, så man skal bare køre varer igennem, taste beløbet ind man får og så give beløbet tilbage, som kunden skal have retur. Det er sateme da nemt!
    Men man skal som sagt bare være venlig og smilende, der er intet værre end pissesure kassedamer, der er 500 år og surmuler fra de kommer til de går.

• #7   22. nov 2010 (link fjernet)
    Evt. læs et par indlæg derinde fra smiley

• #8   22. nov 2010 Det er tæt på at være verdens letteste arbejde. Har selv siddet bag kassen i tre år smiley
    Smil til kunden, scan varene, tag evt. imod penge og giv tilbage. Du skal ikke engang selv regne, hvis du taster det modtaget beløbet ind på computeren; så kan det vist ikke blive meget lettere.
    Det sværeste var faktisk at smile hele tiden, heh.
    Så bare slap helt af; held og lykke med det smiley

• #9   22. nov 2010 det er ikke alle der kan følge med....

WHAT? Nej ikke hvis man er skæv eller man ikke gider, bip, pedal, penge, BANG så det næste kunde

• #13   22. nov 2010 Jeg arbejder i Netto efter skole, og det kan være rigtig stressende, når der er mange mennesker der skal handle efter de har fri fra arbejde. Og du skal forberede dig på at der er nogle sure kunder ind i mellem - nogle kan virkelig være modbydelige, men alligevel er du nødt til at tage det i stiv arm og ikke svare igen.
    Og så er du rigtig træt i hovedet efter en dag i kassen

• #14   22. nov 2010 Jeg tror der kommer an på hvem man er om det er nemt elelr ej..

Jeg tror jeg ville blive for stresset af det (man der skal heller ikke meget til ;))

Personlig tager jeg scan-selv kassen, så kan jeg tage det i mit eget tempo smiley

• #16   14. jul 2015 Så ville jeg også være nervøs, hvis jeg var dig smiley

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #17   16. jul 2015 Du kunne eventuelt starte med at glo på skærmen Vicki S.

• #18   16. jul 2015 Syntes det er synd at folk ikke lige giver et smil til kassemedarbejderen som skal finde sig i sure kunder og hysteriske børn - gi dem dog en grund til at være for kunderne - man kan selv have en lorte dag men det kan kassemedarbejderen jo ikke gøre for.

• #19   16. jul 2015 vicki

NU skal ingen kasse medarbejder regne i hovedet for man scanner beløbet ind og sætter det op mod det beløb man får i kontanter- resultat---- det kunden skal have tilbage.

Er det på kort er det den rene ferie "S" >Driller lidt.

Det forudsætter at du har fokus på det som du får af kunden for ellers får du minus i kassen og det er ikke smart..

Kommentér på:
At sidde bag kassen - føtex. :-)

Annonce