{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Bygningskonstruktør. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har en kammerat der netop er startet på bygningskonstruktøruddannelsen. På det studie skal de have en ret kraftig bærbar pc. Mit spørgsmål går så på om der her på siden er nogen der også tager den uddannelse og kan anbefale en pc? På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bygningskonstruktør.
  • #1   31. aug 2010 Anbefaler de fra uddannelsesinstituionens side ikke nogle minimumskrav, eller nogle foretrukne valgmuligheder ?

• #2   31. aug 2010 er selv igang med udd på 3 semester... og vi er da ikke blevet anbefalet nogen bærbar, eller noget krav.. vi har en stationær stillet til rådighed på skolen... men fin en go og hurtig maskine, for tegneprogrammet kræver alligevel lidt.. har selv en toshiba bærbar med AMD Athlon X2 dual-core QL-65 processor, 4gb ddr2 ram og et 256 mb ATI grafik kort og jeg vil sige at jeg sagtens kunne bruge en lidt bedre til at tegne på.. Valgte dog konsekvent at den skulle min have 17" skærm når jeg jo som sagt skal tegne på den..

Kommentér på:
Bygningskonstruktør.

Annonce