{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Job {{forumTopicSubject}}

Hej BB

Jeg søger et job på fuldtid fra dags dato og til og med d. 24 juni muligvis længere. Jeg går i 10 klasse men er droppet ud her det sidste tykke tid for at arbejde fuld tid.
Jeg hedder Jeppe og er 17år og arbejdet skal ligge i stor københavn eller nord for københavn.

Håber nogen kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job
  • #1   27. maj 2010 Hvorfor tror du at du har bedre chance end andre der søger arbejde?
    Med alle de arbejdsløse der er lige for tiden bliver det sku svært at finde noget kun for 4 uger...


  • #2   27. maj 2010 Michael * *

    Kan kun give dig ret, jeg er selv arbejdsløs pt, og jeg kan intet finde på trods af jeg er næsten 3 år inde i min udd. som maler, så er der lukket mange steder.

    Jeppe S
    Så tror du får det rigtig svært da du stiller de krav der, og især da du kun er ledig i ca 4 uger, tror det bliver svært og finde et sted de vil ansætte en med løn for kun et 4 ugers samarbejde :S
    Men held og lykke med det


  • #3   27. maj 2010 På Ærø er der en del arbejdspladser så vidt jeg ved smiley

  • #4   27. maj 2010 Du kunne starte med, at skrive en lidt bedre ansøgning? De på linjer der kommer du ikke langt med.

Kommentér på:
Job

Annonce