{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.315 visninger | Oprettet:

K X
K X
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 410

Arbejdsgiver skal selv finde afløser? {{forumTopicSubject}}

Nu er det sådan jeg arbejder på en tankstation og skal rejse til Val Thorens her imorgen. Jeg har 3 vagter imens jeg er væk. Jeg har gjort min chef opmærksom på jeg er væk for...2 uger siden.
Og nu mener min chef bestemt at det er mig der hænger på at finde nogle der gider tage dem. I forvejen er det da umuligt at få sat dem af, men endnu sværere i ferien. Jeg mener bestemt det er hende der selv skal finde en afløser/afløsere.

Hvis ansvar er det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejdsgiver skal selv finde afløser?
  • #1   5. feb 2009 det er hendes ansvar hvis du har ferie der! og ikke ulovlig ferie

• #2   5. feb 2009 det er dig der skal finde nogen der kan tage dine vagter.. plus man skal altid sige i godt tid at man skal havde ferie

• #4   5. feb 2009 i følge de fleste kontrakter skal ferie indgives en månede før den skal holdes så to uger ikke slet ikke nok så ansvaret er dit for at finde afløsere

• #5   5. feb 2009 vis kontrakten siger det vis der intet står om ferie er det stadig dit ansvar da du så skal være bevist om ferie og fravælge vagter der

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #6   5. feb 2009 Beklager, men det er dit eget problem, med mindre du har ret til ferie i din kontrakt (det har du kun hvis du er fastansat på fuld eller deltid. Ikke hvis du er ansat som afløser) og du og din chef er blevet enige om at du skal have noget ferie nu.

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #7   5. feb 2009 Ja ja, jeg skrev jo også at det kun var hvis han og chefen var blevet enige om at han skulle have ferie.

• #8   5. feb 2009 Jeg er deltids ansat og er ikke udmiddelbart klar over min ferie aftale. Burde måske lige finde min kontrakt og gå den igennem.

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 76 Svar: 233
    #9   5. feb 2009 det lyder som om du er deltids ansat.. Og hvis du ikke har "ferie" i den tid du er væk. som jeg tvivler på.. Så skal du selv have byttet vagterne,,

Men skid da på det., en sundt ungt menneske kan da sagtens få mere deltids arbejde i disse tider smiley (læs ironien)

Du hænger selv på den, nu få dem da bare byttet i stedet for,..

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 76 Svar: 233
    #10   5. feb 2009 Det dummeste du kan gøre er at blive væk hvis du ikk får dem byttet,, "chefter" snakker også sammen smiley

Kommentér på:
Arbejdsgiver skal selv finde afløser?

Annonce