{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Ny Computer - kan den trække .. ? {{forumTopicSubject}}

Hey.

Jeg skal købe ny computer. Jeg har ikke særlig mange penge at gøre godt for, men har fundet en, til billige penge (Gæt hvor meget evt. :-D)

Specs er:

AMD Athlon X2 5000 Processor (2x 2.6Ghz)
4096MB DDR RAM2 800Mhz
Mainboard MATX Asrock N61P-S SOCKEL AM2+
1024MB DDR2 GeForce 9500GT
320GB SATAII Harddisk
DVD-Brænder 22x Dual-layer
ATX Black Midi Tower
400Watt ATX Strømforsyning

Mit spørgsmål er:
Kan den trække Crysis i nogenlunde grafik, samt GTA4, NFS: Undercover, GRID, nye spil?

Tak på forhånd, og glædelig jul smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Computer - kan den trække .. ?
  • #1   24. dec 2008 Undskyld men har du ikke spurgt mange gange de seneste par dage?

• #2   24. dec 2008 Du for samme svar for mig.

Du vil have en spille pc til ne meget lille budget og det hænger på ingen måde sammen sådan er det bare!

Vent med at købe før til engang i næste år så har du sikkert også flere penge at gøre godt med

• #3   24. dec 2008 Jeg har haft mange emner oppe, men har aldrig været de samme smiley .
    Men tak for hjælpen, eller ..
    GLædelig jul.

• #4   24. dec 2008 http://cgi.ebay.de/INTEL-CORE2-DUO-E8400-APOLLO-PC-KEINE-VERSANDKOSTEN_W0QQitemZ270308236998QQihZ017QQcategoryZ3736QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262

- Koster lidt flere mønter, ville den kunne trække det?
    Jeg ved i hvert fald den kan trkke GRID uden problemer..

• #5   24. dec 2008 Den eneste mening jeg får hvergang, er at jeg skal bruge flere penge ..
    Men jeg har skrevet, at jeg ikke har flere penge, og jeg vil købe en nu. Og om den kan kører det, det får jeg heller ikke noget svar på, det eneste er at jeg skal bruge flere penge ..

• #6   24. dec 2008 Okay smiley

• #7   24. dec 2008 J F
    - Det fortår jeg ikke, fordi, den jeg har linket til, har 4GB ram, og bedre grafikkort, og nogenunde samme processor?
    Så det burde egentlig være noget ala det samme.

• #8   24. dec 2008 brug flere på en pc!
    du for jo ikk noget ud af at købe en skod pc som lige kan køre det også skifte ud her om et par måneder?

så spar også køb noget du ved der holder i længere stykke tid (:

og du for en meget gamer pc for 2500, www.alienware.com (eller hvad den hedder) så skal du nok få en ordenlig pc smiley eller byg en selv (:

• #9   24. dec 2008 Tror sgu bare jeg køber en fra Ebay.de , så må jeg prøve lykken smiley

• #10   24. dec 2008 J F:
    jeg kender skam ikk til dem, havde bare hørt noget om dem engang ehhe smiley

men ellers så samle en selv?

• #11   24. dec 2008 Harddisken på den fra Ebay er også på 500GB, og kører også på 7200rpm.
    Men okay, så vælger jeg da bare den fra Komplett.dk, jeg har selv kigget på den før, og har hele tiden planlagt at skulle købe den, men så faldt jeg over dem på Ebay.de, og de så i hvert fald meget bedre ud, men hvis du siger "din" er meget bedre, jamen så er det da klart den. Kender du fragtprisen på komplett, hvis du bestiller den der Saml-selv?

- Intet problem at samle den selv forresten smiley

• #12   24. dec 2008 Køb din pc i danmark..

• #13   24. dec 2008 Ja okay smiley

• #14   24. dec 2008 J F
    hvorfor skal det være fra Ebay?? smiley

go edbpriser.dk eller sådan noget.
    Shg.dk

what ever, spar nogle penge også bare køb noget ordenlig noget istedet en pc til 2500 eller sådan noget.

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
    #15   24. dec 2008 Jeg vil ikke mene de maskiner der er linket til her kan bruges til spil overhovedet. Det skulle da lige være nogle gamle små børnespil eller lignende.

Så ville jeg hellere kigge på hwt.dk og købe noget brugt udstyr (ikke på baboom, det er alt for dyrt).

Men det er bedre at spare op og så få en pc, der kan køre de forskellige spil.

Og nej, de pc'er kan ikke køre de spil. De kan starte dem og du kan måske spille dem, men du kan ikke spille dem som du sikkert gerne vil. Så er det en bedre ide at købe en Xbox eller PS3, men Xbox er nok at foretrække til de spil.
    Og den kan du godt få for pengene.

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#16   24. dec 2008 Hvis man skal have en nogenlunde PC til spil, så regn med mindst 6000 kr hvis ikke du vil skifte en eller flere dele ud en måned eller to.

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#17   24. dec 2008 og 6000 giver selvfølgelig ikke den bedste gamer-pc. Men det giver en PC der kan bruges i lidt tid, og som gerne skulle kunne køre dine spil.

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#18   24. dec 2008 J F >> beskriv "sagtens", der er forskel på at kunne spille det, og på at det kører som det var hensigten med spillet.

Det er et ældre grafikkort med DDR2 ram (ligesom 9500GT), og den har "kun" 2gb ram, så kan den ikke sagtens spille noget hvis man har Vista.

Og med den PSU der er til, så er det ikke beregnet på høj ydelse, så hvis man vil have et nyere og bedre grafikkort, så kan man i mange tilfælde blive tvunget til at skifte denne også.

Bundkort fra MSI har jeg personligt meget dårlige erfaringer med. Men jeg vil ikke sige noget om det der er i det system, da jeg ikke kender præcis det kort.

• #19   24. dec 2008 Jeg har så tænkt med at købe 2GB ram ekstra, så de er 4GB ram ialt, og så installere Windows XP på .
    - Nu snakker vi om den fra kompett.dk - saml selv.

• #20   24. dec 2008 Du kan jo komme med et maks budget også skal jeg da nok sammen sætte noget inden for dit budget.

Men hvis du ikke vil ofre noget på det så kommer du heller ikke til at spille sådan er det bare..

Men som jeg sagde i en af dine andre tråde.

Min lan gamer stor mig i godt 3500 kr nu (se fotoalbum) og den trækker ja næsten alt hvad du smider efter den og et system noget ala det kan godt samles til meget små penge

• #21   24. dec 2008 Jamen altså, de 2600-2700kr , det må du da meget gerne prøve at samle noget for - hvis dette kan lade sig gøre smiley .
    Jeg er bare så træt af min gamle. og vil bare gerne ha' en ny med det samme, og så spare op til en anden, længere ud i fremtiden smiley .

• #22   24. dec 2008 det er bare spild af penge det er min mening hvis du alligevel vil koste pengene efter en anden maskine på et tidspunkt

Men kig i mit fotoalbum og læs specs og find noget ligene på www.edbpriser.dk der skulle være stumper for godt en 2500-3000 kr uden kabinet

• #23   24. dec 2008 Jeg har ingen forstand på at købe delene selv.
    Jeg kan samle den, og så har jeg lidt forstand på tingene, altså, hvor gode de er osv..
    Men ikke det med hvis jeg selv skal finde tingene osv.
    Men tak alligevel.
    - Jeg har kigget dit fotoalbum smiley

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#24   24. dec 2008 Hvis du skal have 2 gb ram ekstra vil jeg anbefale at du køber 2x2 gb, da det kører bedre end 4x1 gb. Det er der mange bundkort der har problemer med.
    Så kan du evt. sælge de 2x1 gb, eller evt. bare få komplett til at ændre det fra 2x1 til 2x2. og så give merprisen.

• #25   24. dec 2008 Okay, tak for hjælpen. Det vil jeg prøve at hører dem ad smiley

• #26   24. dec 2008 jeg har en pc med mindre specs og jeg kan køre de spil fint ,

• #27   24. dec 2008 Okay smiley
    Hvordan er fint?
    Har du på low settings, eller? FPS?

• #28   24. dec 2008 jeg køre dem høj 1650x et eller andet i i skærm

Athlon 64 X2 (W) 6000+ 3.0 GHz
    2000 MT/s (mega transfers/second)
    Socket AM2

4GB DDR2 SDRAM

8800gts alpha dog edition grafik kort

• #29   24. dec 2008 Okay, hvilke spil er det du snakker om?
    Men det lyder da godt, tusind tak smiley

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#30   24. dec 2008 Cpt. X >> Grafikkortet gør en stor forskel i forhold til de andre der er foreslået. Et 8800GTS er noget helt andet og bedre, og den kører G92 chipset hvis det er 512 mb versionen ... og det er GDDR3 ram.

• #31   24. dec 2008 Jamen hvor godt er det der ATI Radeon HD4650 512 DDR2 PCI-E, 128-bit?
    Jeg har aldrig kørt med Radeon, så kender intet til dem..
    Men så vidt som jeg kan se på nettet, så virker det da helt okay?

• #32   24. dec 2008 Køber bare den fra Komplett.dk, saml selv. Den virker fint nok, og er billig. Gider ikke det brugte, da jeg hellere vil ha' fornemmelsen af ny smiley .
    Den kan da sikkert trække nogen af de lidt nyere spil, måske ikke i højeste settings osv, men den vil da kunne trække dem. Men tusind tak for jeres hjælp, mange af jer har været til stor hjælp smiley

Fortsat god jul.

Kommentér på:
Ny Computer - kan den trække .. ?

Annonce