{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  ny computer
  • #2   16. dec 2012 kig lidt på Sharkgaming.dk, har selv en pc derfra virker upåklageligt. Og bare et godt råd, køb ikke Acer. smiley

  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #3   16. dec 2012 gubby-rep; Den er satme ringe. For guds skyld ikke køb den. Du kan få LAAAANGT bedre for 7000kr !

  • #4   16. dec 2012 jeg skal kunne afhente den personligt i en butik.

  • #5   16. dec 2012 morten kan du evt komme med links ?

  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #6   16. dec 2012 http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10709 f.eks.

    Husk - Hvis du SELV samler din computer, kan du med lethed spare tusinde af kr ved det.


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #7   16. dec 2012 Jeg købte min gamle PC via komplett.dk (15k) og den holdte i 3år. Den blev sendt direkte til min dør og virkede bare perfekt.

    Har kun gode erfaringer med komplett.dk


  • #8   16. dec 2012 hva mener du med den holdte i 3 år ?

  • #9   16. dec 2012 Ellers kig på mm-vision.dk

    Dem kan du også besøge i Roskilde.


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #10   16. dec 2012 Mener at jeg kunne spille alle spil på max settings i 3år i træk, før jeg måtte købe ny spand smiley

    Den som jeg har linket til, så ofrer du 500kr ekstra og køber den med 16gb ram istedet for 8gb og så er du kørende.


  • #11   16. dec 2012 dennis. og prisen på den med styresystem osv er da slf 7000.kr ...

  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #12   16. dec 2012 gubby-rep: Du vil være LAANGT bedre stillet med den fra komplett af jeg har linket til dig. Og du rammer præcis dine 7000kr hvis du tilføjer de ekstra ram.

    Stødsikker PC-æske
    Cooler Master CM 690 II Basic Sort
    Corsair CX 500W PSU BULK
    AMD FX-4300 4-Core Processor
    ASUS M5A97 R2.0, Socket-AM3+
    Kingston DDR3 HyperX 1866MHz 16GB KIT
    MSI GeForce GTX 660 2GB PhysX CUDA
    Samsung SSD 830 Series 128GB 2.5" OEM
    Western Digital® Desktop Blue 500GB
    Samsung DVD Writer, SH-224BB
    Microsoft OEM Wired Desktop 400
    Logitech OEM S-120 2.0 højtaler
    MS ROYALTY Win 8 Nordic
    MS COA Win 8 32-bit/x64 Nordic
    Garanti - Send ind,


    Totalt:
    6.952,49 DKK

    Den fra mm-vision er lige til at lukke op og skide i smiley



  • #13   16. dec 2012 jeg hader virkelig når man ingen viden har om tingene (:

  • #14   16. dec 2012 nu når du siger jeg skal lytte til alle 3 de alle somman er uenige. så giver ingen mening.



  • #15   16. dec 2012 om dali er bedre end Cerwin-Vega! kommer jo lidt and på hvilke punkter du ser på det og til hvilket formål.

    men ja hifi er en smags sag.

    men da jeg er MEGET uviden omkring pc osv. ville det være meget dejligt ,med en forklaring om hva forskellen er på den jeg linker til og så den de forslår så jeg kan se hvor meget bedre tingene er

    da jeg ved at kigge på de sider ikke kunne fine ud af at sammenligne dem.


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #16   16. dec 2012 gubby-rep:
    Hvis du kan lide at rode med hi fi, så køb delene selv og samle det smiley Der er INTET farligt eller svært ved det - <B>OVERHOVEDET</b>!

    Du har dit tower, hvor i du skruer dit bundkort fast. Så monterer du CPU og bagefter ram + GFX + strømforsyning og sørge for at ledningerne er pænt samlet.

    Tro mig.. Det er virkelig let. + Der er billeder i diverse manueler hvordan du skal montere det, så det kan altså ikke gå galt:)

    Jeg samlede selv min computer sidst, og jeg sparede godt og vel 1500-2000kr på det - da jeg SELV kunne bestemme hvilkent dele jeg ville have i - til billgere penge og bedre ydelse.

    Det tog mig hvad? 4-5 timer at gøre selv (første gang jeg prøvede af jo:P) og det fungerer perfekt.

    Hvis du absolut ikke tør eller vil, så køb den jeg har linket til. Du får ikke bedre for dit budget.


  • #17   16. dec 2012 har bare tit hørt man skal holde sig fra at bygge selv hvis ikke men har 100% styr på det da der er mange ting der ikke arbejder sammen og derved bare gør det hele meget værre.

  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #18   16. dec 2012 Eneste som ikke arbejder sammen er CPU og bundkort du skal være obs på - om det er det rigtige socket på CPU ( Altså om CPU'en passer i bundkortet ).

    Alle GFX kort idag er PCI express 2 og 3 = Du behøver ikke tænke over det smiley

    Husk.. Der er kun 1 måde man lærer tingene på og det er at prøve sig frem smiley

    og hør her.. jeg er virkelig selv snot hamrende dum til "håndværk" ... Kan for for helvede ikke engang finde ud af at bruge en fucking boremaskine eller en skruetrækker ?! smiley


  • #19   16. dec 2012 hvis jeg skal til at prøve mig fram kommer jeg til at bruge flere penge end nødvendigt.

    men den jeg har linket til kan man få bedre til prisen ? uden man skal hen og bygge selv ?


  • #20   16. dec 2012 skal ikke bygge selv.


  • #21   17. dec 2012 og igen jeg ved stadig ikke hva jeg skal kigge efter så hvis jeg endelig finde nogen kan jeg linke alle sammen for at få afvide hvilken der er bedst.


  • #23   17. dec 2012 Jeg ville osse vælge Intel. Jeg er dog selv AMD mand og har altid været det, men de yder altså bare ikke det samme som en tilsvarende Intel maskine.

    Jeg skal selv til at opgradere her til januar og februar da jeg gerne vil prøve en Intel maskine.

    Du får RIGTIG meget for pengene med en AMD maskine, men den kan altså heller ikke yde det samme


  • #24   17. dec 2012 Dennis H

    nu vil jeg jo mene det er dig som folk skal lade være med og høre på da du direkte er dum og høre på!


  • #25   17. dec 2012 Kommer an på hvad den skal bruges til? Har selv lige samlet en til 5000 som kan trække alle spil uden problemer. Der er et 7950 grafikkort deri og amd quad core 4.2. Ja intel er bedre, det behøver vi ik diskutere. Men hvis man bare skal game, er der ikke den vilde forskel. Ku også ha valgt et 660ti, men valget blev 7950.

  • #27   18. dec 2012 Krogh

    Jeps lige mine ord.

    AMD er der intet i vejen med, men de kan ikke give Intel i5 baghjul. Jeg troede det selv da jeg købte mit AMD setup, men det kan den ikke hehe


Kommentér på:
ny computer

Annonce