{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bundkort med indbygget grafikkort???
  • #1   21. nov 2008 nVidia Geforce 8300 indbygget - det et grafikkort.
    Men ikke verdens bedste dog...

• #2   21. nov 2008 nej havde jeg heller ikke regnet med, det så bare ikke ud som om den havde nogle form for udgang til skærmen

• #3   21. nov 2008 Der er onboard gfx som fance p også skriver.
    Dog ville jeg da klart vælge et med ati onboard grafikkort i stedet deres onboard løsninger at klart bedre ind nvidia's

jebruger selv det her bundkort i min lan gamer

(link fjernet)

Der er til dags dato det bedste micro atx amd chipset bundkort jeg har haft. Kanont godt chipset til media center computere og med et genialt onboard grafikkort.

• #4   21. nov 2008 rusmus, kan næsten bruge det kort problemet er jeg ligger inde med 2*512mb ram DDR2 pc4200 533 og ander ikke om de kan være i det bundkort du linker

• #5   21. nov 2008 de kan sagtens kører i det bundkrot uden problemer har selv 2*512 mb geil PC2-4200 stænger til at ligge som test ram og de kører fint sammen med det bundkort. Jeg bruger nogle Adata ram fra deres overclocking serie Pc2-6400 800 mhz 2*2 gb de kører til hverdag 1000 mhz på det bundkort og jeg aldrig haft problemer med bundkortet det har bare kørt.

• #6   21. nov 2008 godt nok tak for hjælpen, tager det du nævnte rasmus

Kommentér på:
bundkort med indbygget grafikkort???

Annonce