{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Computer mister forbindelsen til internettet {{forumTopicSubject}}

Hej. står med et problem jeg ikke helt ved hvad skyldes, det er min brors computer...
Når han sidder og spiller mister han lige pludselig forbindelsen til nettet, nede i højre hjørne siger den ingen forbindelse, men inde i 'netværk' siger den der ikke er noget i vejen. Hvis man så højreklikker på hans netkort og trykker 'deaktiver' og så aktivere det igen, ja så virker det igen...

Han har prøvet at reinstallere hans bundkorts drivere

Han bruger et indbygget netkort i et gigabyte P55M-UD2 bundkort...

Alt hjælp ville være rart.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer mister forbindelsen til internettet
  • #1   27. dec 2012 netkabel. I en router fra tdc.
    Har en anden bror der sidder på den samme forbindelse, og han har ikke nogle problemer

• Lasse Andersen
    Lasse Andersen Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 9
    #2   27. dec 2012 En formatering hjælper næsten på alle problemer.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #3   27. dec 2012 Bor han ude på landet, eller i et etage byggeri i stor by?
    Hvis der er mange aktive trådløse netforbindelser på samme kanal kan det give et vel af forstyrrelser nemlig. En nem måde at tjekke det på er et logge ind på routeren/modemet, og ændre kanalen, prøv en 3-4 forskellige.

Hvis han køre med sin egen trådløse router, og ikke blot den der bliver leveret med at ISP'en, så kan han prøve at opdatere firmwaren på denne, personligt havde jeg et fandens døj med min fars internet, hvor jeg som sidste forsøg inden vi smed lortet ud - prøvede at opdatere firmwaren, han gik fra et ustabilt net, som konstant smed ham af og ikke tillod højere hastighed end 4 mbit, til at få 2 streger mere, fuld hastighed og 7-9-13 er han ikke blevet smidt af endnu :).

//EDIT, var lidt for hurtig. Når det er Lan forbindelsen der fejler, ja så kan jeg desværre ikke hjælpe, vælger dog at lade overstående tekst stå. Måske en anden bruger kan bruge den i fremtiden.

• #4   27. dec 2012 Det kan være routeren smider ham af på grund af overbelastning eller for mange udadgående forbindelser. Det kan være i relation til virus eller andet - eventuelt inficeret af en botnet klient.

Ellers kan netkortet vel blive træt.. Har oplevet på et par maskiner at hvis jeg hentede en torrent og havde vildt mange forbindelse, og gamede imens, så tabte kortet alle forbindelser. Overvej om der ikke er en nyere driver til netkortet.

• #5   28. dec 2012 Det kan også være pga. fejl i den driver i bruger...

Kommentér på:
Computer mister forbindelsen til internettet

Annonce