{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Telia ON ?????-
  • #1   3. maj 2007 jeg har det og er fuldt ud tilfreds,det kan bedst betale sig hvis man snakker meget med andre som har samme abb. da det så er gratis.

• #2   3. maj 2007 Har Telia Go, men har kun haft Telia med alle mine mobiler, og er fuldt ud tilfreds med det... dog har de problemer med oplåsningskoder osv..

• #3   3. maj 2007 ja det med koder kan jeg godt tilslutte mig til,har lige fået ny mobil og vil så havde den gamle låst op så den kan sælges,det kan ikk lade sig gøre,da koden til den mobil ikk findes hmmm

• #4   3. maj 2007 Jeg fik så og vide at jeg skulle henvende mig til hvor jeg købte mobilen - telekæden, for at få den låst op, men det ER telia som har alle låsekoderne og det kunne hende pigen fra telia åbenbart ikke forstå :S Fik aldrig koden til min mobil, men heldigvis var den aldrig låst :S

• #5   3. maj 2007 jeg fik også af vide at jeg kunne henvende mig hvor jeg ahvde købt den,men jeg købte den ved at ringe til telia,hmmm... så er det jo lidt svært

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389
    #6   3. maj 2007 Jeg har os telia ON, fungerer upåklageligt.

Brownie - det er os' gratis at ringe til fastnet smiley

• #7   3. maj 2007 Tror sku ikke de kan finde ud af at låse en mobil op, og så siger de bare at man skal ringe til hvor man købte mobilen fordi de ikke kan finde ud af det smiley Bare svært hvis det er dem man køber den af hehe

Kommentér på:
Telia ON ?????-

Annonce