{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

forlængelse af telia on {{forumTopicSubject}}

ja ska have en ny telefon, og vil gerne forlænge mit abbonement ( som jeg har haft i 8 måneder )

mit spørgsmål er så om jeg kan få en telefon til de tilbud de viser på telia siderne som fx en Samsung U700 til 1 kr ved oprettelse af telia on.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forlængelse af telia on
  • #1   15. jan 2008 det kan du godt. smiley

du forlænger bare dit abb med 6 måneder. Kan godt være der er oprettelses gebyr på nogle 100 kr.

• #2   15. jan 2008 Kun mig der ikk forstod det ??

• #3   15. jan 2008 okay nice. tak for det.

var bange for at jeg sku betale fuld pris for telefonen

• #4   15. jan 2008 Allan A

det vil sige at jeg ska betale fuld pris for telefonen ?

• #5   15. jan 2008 Kan du sagtens. Har selv lige købt en telefon for 1 kr. igennem det tilbud.Og har gjort det før. Der er ikke noget "fusk" ved det, hvis det er det du mener. Abonnementet bliver bare forlænget

• #6   15. jan 2008 Allan - Nej?

• #7   15. jan 2008 Allan A>> tlf selskab har du siden du skal betale for at forlænge.???. jeg har telia on og forlænger for hver 6 måneder og køber ny fon hver gang.. betaler kun kun for fonen.. og nu har jeg været kunde så længe ved dem at jeg også er begyndt at få rabat når jeg køber fon.. :O)

• #8   15. jan 2008 S N - Du kan gå ind på din private side under telia og bestille en telefon direkte. Der går højst 10 dage før du får den til sendt (ved mig og min kæreste gik der 2 dage) - og så står der 1 kr. på din næste regning, samt abonnementet er forlænget med 6 måneder.

• #9   15. jan 2008 Allan - Nej, det gør det altså godt nok ikke. Har købt to mobiler gennem Telia On og en igennem Telia Express. Og det er prisen for telefonen man betaler, f.eks hvis der står 1 kr. eller 99 kr. ikke andet.

• #10   15. jan 2008 eksempel:

Nokia 6300 1 kr.
    (inkl. online rabat)
    Abonnement 299 kr./md. i 6 md. 1794 kr.
    Minimumsforbrug 0 kr./md. i 6 md. 0 kr.
    Oprettelsesgebyr 199 kr.

Samlet mindste udgift i bindingperioden 1994 kr

• #11   15. jan 2008 jeg har nu forlænget mit abb 3 gange med telia on,hver gang har jeg kun betalt 1 krone og intet andet.

• #12   15. jan 2008 ja er godt klar over jeg ska betale 100 kr i gebyr.

det var mere det om jeg sku betale mere for telefonen.
    men det ser det vidst ud til at jeg ikke skal.

• #14   15. jan 2008 Allan - Du siger at man under alle omstændigheder skal betale et gebyr på 100 kr. Men tja, de 3 gange jeg har købt telefon gennem det tilbud har jeg nu ikke betalt et gebyr på noget som helst. Gennem telia express købte jeg en telefon til 299,- og fik forlænget mit abonnement med 6 måneder: Og ja, det var de 299,- jeg betalte og ikke andet. De to andre telefoner jeg har købt kostede 1 kr. Og igen, har ikke betalt andet end den ene krone.

• #15   15. jan 2008 Nu arbejder jeg i sonofon så jeg vil mene jeg burde vide det.

Vi må ikke lave forskelsbehandling på gamle og nye kunder.

de 199 kr kommer på din første regning. nok derfor i ikke har langt mærke til det.

Du skal se på alt i alt i de 6 måneder regne det ud i 6 måneder og se om der ik mangler mellem 100-199 kr et sted før det bliver det beløb

• #16   15. jan 2008 du skal IKKE betale mere for tlf'en det er prisen på den smiley

• #17   15. jan 2008 Ringsted - Nu læser jeg nøje mine regninger igennem, og nej. Jeg har altså ikke betalt mere udover den 1 kr. som mobilen har kostet.

• #18   15. jan 2008 http://telia.dk/privat/produkter/mobil/nymobil/nokia/?S1225_handset=173

det er det samme som at sige ny mobil.

der er ny mobil og ny oprettelse.

vi tager i sonofon 199 kr som der står telia gør i dette link så kan ikke se at de ikke skulle gøre det

• #19   15. jan 2008 Lykke

Ringsted har ret der.. De 200 kr kommer på første regning.. hvertfald ved Sonofon.. Dem har jeg også.. De er fanme skod.. smiley

• #20   15. jan 2008 Hmm. Jamen, okay. Jeg synes bare det er underligt hvor de 200 kr. står henne på mine regninger, de 3 gange jeg har købt mobil over nettet.

• #21   15. jan 2008 De står der smiley

• #22   15. jan 2008 The Devil !

199 ,- smiley

det ER surt. men vi må ikke lave forskel på vores gamle kunder og vores nye kunder.

Der sidder nogle søde søde damer oppe i aalborg og skal lave det samme arbejde om det er ny mobil eller ny oprettelse smiley

• #23   15. jan 2008 Ej det gør de altså godt nok ikke. Som jeg skrev før, er jeg ikke bare en der smider regningerne i skuffen og tænker nå nå. Jeg kigger dem nøje igennem - jeg vil sgu se hvad jeg har betalt for og går igennem hver måned, hvad mit forbrug ligger på osv.. Og de 200 kr. stod ikke på de regninger. Havde de gjort havde jeg heller ikke købt igennem det tilbød 2 gange mere.

• #24   15. jan 2008 Ringsted

Ja men der burde være fordel i at være kunde der gennem noget tid og ikk være kunde der.. så burde det være gratis at genoprette.. ellers vælger nogle bare et andet sted..

Jeg valgte telia fra fordi jeg sku genoprette mit abb.. og jeg var på 60 kr.. sku op på 120 kr igen.. gad jeg bare nada.. men det var vidst en fejl.. har aldrig haft så meget skod netværk og bøvl som jeg har nu hvor jeg har sonofon.. skifter tilbage til telia så hurtigt jeg kan..

• #25   15. jan 2008 Allan jeg har ved telia lige i lang tid.. og har haft xpress fra første dag.. og jeg sku have ny mobil for ca 1 år siden og der SKULLE jeg genoprette og det kostede penge.. ku ikk bare fortsætte det jeg havde.. var nede på 60 kr.. havde været kunde i mange år.. og så sku jeg pludselig op på 120 kr igen.. det er jo latterligt..

• #26   15. jan 2008 Okay.. Kan være de har fået forbrugerstyrelsen på nakken side da.. For jeg sku starte forfra på mit abb.. Derfor jeg skiftede.. Men det fortryder jeg fanme smiley

Kommentér på:
forlængelse af telia on

Annonce