{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
335 visninger | Oprettet:

Skidt- id {{forumTopicSubject}}

Jeg føler mig virkelig bondefanget af SkidtID-systemet. Indtil nu, har jeg kunnet komme ind på E-boks med papkortet.

-Nu er det lukket her pr. 1. november. Uden Skidt-id, kan jeg ikke komme ind på apps, der vedrøre læge og sundhedssystemet. Det er længe siden, at jeg blev udelukket fra banken.

Mit dankort er lige blevet fornyet. Det betød, at jeg ikke kunne få det opdateret på Mobil-pay uden det møg. (Det slog hovedet "på sømmet") Den blå avis, kan man heller ikke få adgang til annoncørernes telefonnr.

SÅ NU FØLTE JEG MIG BONDEFANGET, TIL AT FORSØGE, -meget mod min vilje. - Med min kones hjælp, og et par timers frustrationer, lykkedes det.

Der blev forlangt et portræt af mig, men det var ved at "få mig pis i kog", da jeg måtte bruge mere end ti forsøg, inden mit ansigt blev accepteret. (Min kone har nu accepteret mit ansigt i over 50 år)

Nu vil det vise sig, om skidtet kommer til at virke fremover. Jeg er lidt bange for, at det kommer til at blive skrottet. - Jeg kender ikke til store edb-systemer i det offentlige, der virker. Seneste eksempel er ejendomsvurderingerne!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skidt- id
Kommentér på:
Skidt- id

Annonce