{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Windows 8 {{forumTopicSubject}}

Hej Alle derude. Jeg håber i kan hjælpe mig.
Jeg skal have ny Bærbar til pc brug. Jeg har set på denne Asus:
http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/notebook?navn=asus-b%C3%A6rbar-pc-x501a-xx191h&id=0-4404230650

Dog har den Windows 8, og er meget i tvivl om jeg skal købe den.
Jeg har hørt at det nye Windows 8 er noget skidt.
Håber i kan hjælpe mig.

Mvh Andreas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Windows 8
  • #1   2. jan 2013 Windows 8 er nødvendigvis ikke skidt, det er bare beregnet til touch, jeg synes nu det er dejlig let at arbejde rundt i.

    Desuden, hvad er alm pc brug for dig? for den computer der kan lige trække cs 1,6 og hvis du er heldig, World of Warcraft i meget lav opløsning


  • MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 548
    #2   2. jan 2013 jeg kender ham og han bbruger den ikke til andet end skole, og alm surf smiley

  • #3   2. jan 2013 Der skulle have stået hverdagsbrug. Jeg skal bruge den til skole (word, exel osv) og surfe.
    Tænker den er fin til det smiley
    Hvis nogle har et bedre bud i samme pris niveau vil jeg meget gerne have et link.


  • #4   2. jan 2013 hvis det bare er til tekst behandling er den fin nok, men der er ikke plads til at ændre mening smiley

    jeg har bare stadig ikke helt forstået det der med at lægge windows 8 på en computer uden touch skærm.


  • #6   2. jan 2013 Okay, så jeg behøver ikke holde mig væk fra computeren og droppe den pga. Windows 8? smiley

  • #7   2. jan 2013 LØVEN.

    det er rigtigt, men det svare vel lidt til at ligge android på en nokia 3210 også ændre systemet så det virker som det gamle så man kan bruge tasterne...

    Jeg kan nu ikke helt se logikken i det smiley


  • #9   2. jan 2013 Jeg bemærker dårligt nok at jeg bruger windows 8 pt. Man tilvænner sig det efter et par dage, og det er skønt at jeg via 1-2 klik kan tjekke min mail og får løbende nye beskeder direkte fra facebook, selvom jeg ikke er logget på. Windows 8 er derudover væsentlig hurtigere med opstartstider og ligeledes om at lukke ned.
    Windows 8 kører bare!


  • #11   2. jan 2013 Okay, så er der jo intet problem smiley
    Så lige at Ekspert har en asus til 2500 kr. med ok specs.
    Det kunne også være en mulighed.
    http://nozebra.ipapercms.dk/Expert/2013/Expert/Uge0113_Expert_punkt1_udsalgsavis/

    Side 9.

    Eller skal jeg betale 500 ekstra for den hos fona og få windows 8 samt 500 gb hdd istedet for 320 gb?


  • #12   2. jan 2013 Kommer an på hvor store behov du har. Jeg klar mig fint med 180 gb, da jeg kun har få store spil (og ellers spil af ældre dato) på pc'en, samt dokumenter, som intet fylder.

  • #13   2. jan 2013 Okay, jeg må ned i butikkerne i morgen og se med fingrene smiley

  • #15   3. jan 2013 er det ikke noget med man kan hente en "app" eller lign så den får win 7 skin smiley

Kommentér på:
Windows 8

Annonce