{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

Apps {{forumTopicSubject}}

Er i kritiske over for App?

Må indrømme jeg har ikke en eneste på min mobil som bruges til betaling.

Man kunne læse på EB at mange App er forklædte tyve som stjæler dine bankoplysninger.

Måske jeg bare er paranoid, men da jeg har en del erfaring med IT så ved jeg hvor nemt det er.

På et tidspunkt hentede jeg et program til at decompile App for at se hvad der foregår bagved.

App internt deler oplysninger med Google og Microsoft, Bing osv. Det er ikke noget som er nævnt i de 80 sider som folk skal accepterer. NU er det faktisk ulovligt at decompile Apps, da det er en ulovlig handling og en overtrædelse af Copyright om som der står i de 80 sider. Men det er også ulovligt ikke at oplyse om at oplysninger deles forskellige steder - så det rager mig en papskid.

Faktisk kan man hente en App på det sorte net - som på afstand kan aflæse et simkort, hvis mobilen er tændt. Den kan aflæse QR kode som bruges til betaling samt kode hvis det forlanges.

Det er ikke for at male fanden på væggen, bare for at orienterer hvor nemt man kan blive bestjålet. En formaning om at passe på. Sluk din mobil i butikker - ja - jeg det det er svært, og kan føre til omfattende traumer. som en "psykopat" kan leve af i de næste 30 år. Men det er jo en umulighed da flere jo bruger deres mobil til betaling.

MitId har fået tørre tæsk på Trustpilot, så den er fjernet der. EN mega fallit erklæring. Som udvikler af IT er kritik velkommen og gør en bedre så jeg forstår ikke den måde at hemmeligholde det bras. Flere tusinde har skrevet der, men de kyllinger kunne ikke " Handle The Truth"

Store IT firmaer lukker af for kritik, og mener det bare skal være en tilvænning, selvom mange siger der er en direkte fejl i systemet. Fejlen rettet og forklares med en opdatering. Ens brugere er ens forbruger, og skal behandles med respekt.

Nå det var bare mit IT opkast.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Apps
Kommentér på:
Apps

Annonce