{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

Det var engang {{forumTopicSubject}}

Min tid var spændende inden jeg selvpensionerede mig, mine IT kundskaber som har sat sit præg på mange projekter. At have skabt noget som bruges overalt i EU. Men de er jo efter min tid overhalet af andre mere visionære programmeringer.

Jeg har altid haft et mål om at sætte aftryk i verden. Et aftryk som måske i andre øjne ikke er det store. Men for mig er de store.

Udenom mit arbejde udviklede jeg en vin database som er blevet solgt til flere lande i EU. Den blev så overhalet af mange flere tiltag som online registrering. Men pyt - sådan er udviklingen, man skaber noget i et moment ved at læse et behov, at have en personlig vindatabase som man kunne dele med andre.

Men på en måde nyder jeg mit otium, selvom jeg har nogle få timer som konsulent. Så jeg er ikke helt væk fra mit kerneområde.

Jeg har en revisor af grunde som ikke at blive nakket af skat. Er jo ikke inde i det skattemæssige - det er der andre der er.

Elsker det friere liv, ingen terminer dog nogle møder til en latte i byen, alt klares hjemmefra.

Der her lugter af en fed alderdom. Kradser jeg af i morgen så har jeg sat mit fodspor i samfundet. Det er humlen med livet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var engang
Kommentér på:
Det var engang

Annonce