250 visninger
|
Oprettet:
LG KU990 Viewty {{forumTopicSubject}}
hvad syntes i om denne mobil, har lige fået den og er sådan set meget godt tilfreds med den, kan bare ikkerigtig få lagt noget ind på den...nogle der ved hvordan det skal gøres? har 2 gb så der er plads nok...
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 46 Svar: 1.657
hvordan du ligger noget over på den ?
Jamen, det gør du med det datakabel du har fået med.. ?
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 96 Svar: 671
Brug datakabel, installér cd der medfølger..
Ellers brug en kortlæser.:-)
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 192
har indstalleret alle softwaer og sådan men kan alligevel ikke ligge noget ind når jeg forsøger... Der popper et vindue op som der plejer normalt, men når jeg så prøver at ligge noget over siger den at det ikke er muligt at ligge de ind i mapperne der allerede ligger på mobilen...
Men jo den er helt sikkert fed... bare lidt irreterende at jeg skal sende alt fra en anden mobil for at kunne få det ind...
mar 2008
det er sådan set det eneste der kan irretere mig ved den ellers er den sku fed nok hehe...
apr 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
Kan sagtens ligge musik osv over på min.
Du skal installere den disk der er med til den
mar 2008
det har jeg gjordt...men kan stadig ikke ....kan det muligvis have noget med vista at gøre...?
apr 2007
Jeg har nemlig ikke vista på min bærbar.
Men kommer du ind i programmet som du skal ?
Og kan den finde mobilen når du åbner programmet og stikker den i usb stikket ?
mar 2008
jeg kan ikke åbne det direkte link/mappe til mobilen, men der popper sådan en firkantet kasse op hvor der står indhold og sådan, det der også kommer når man installere cden der følger med...men det gider den ikke ligge noget ind, hmm måske skal jeg bare prøve et par gange så kan det være det fungere...
apr 2007
Og når du så åbner det uden mobilen tilsluttet spørger den om du vil tilslutte via bluetooth eller usb. Så trykker du på usb og sætter mobilen til usb, også skulle den gerne finde din mobil. Og efter det åbner du så det der hedder indhold.
Og der kan du smide alt musik billeder osv ind.
Sådan fungere det i hvert fald på min computer.
Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
mar 2008
det er det jeg bruger men hver gang jeg prøver at ligge noget ind siger den at det ikke er muligt at ligge det ind i den mappe som hedder indhold...hmm kan godt være det bare er mig er jo kvide hehe...er ikke så teknisk anlagt hehe ser bare om min kæreste ikke kan finde ud af det så det burde han nok kunne lidt bedre en mig.. hehe men mange tak for hjælpen vil da lige se om jeg kan få det til at fungere en sidste gang så hehe
LG KU990 Viewty