{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Ang. virus på messenger ! {{forumTopicSubject}}

Hej BaBoom : )

Jeg ved ikke om i har hørt/oplevet den virus der var på messenger sidste år? Men ellers kan jeg lige kort forklare hvad den gik ud på: Et samtale vindue åbner, hvor der stod: "lol og så et eller andet på engelsk som jeg ikke husker" men den besked var efterfulgt af et link. Vis man åbnede det link, installerede det flere programmer på ens pc, og sendte automatisk den førnævnte besked videre, til ALLE ens kontaktpersoner på msn. Det er sådan den har spredt sig...

Man kunne se til sidst at det var en virus. Husker ikke hvad der stod, men det var ihvertflad 3 bogstaver, som nogle sagde betød at det højst sandsynligt var en virus fil. Jaaa...måske kan i gætte resten.. ; )

JEG har nemlig fået hvad der ser ud til at værre samme koncept igen. Et samtale vindue dukker op, fra en person som ikke er på ens liste over kontaktpersoner (mm. en af dine venner der er på din liste, har åbnet filen, så "han" har sendt den videre til dig).

I vinduet står: "lol my sister wants me to send this photoalbum to you" efterfulgt af en zip fil. Og der er der forskellen er ! I den fil, kan man ikke se om det en virus. Så jeg kan sådan set ikke værre 100% sikker på det er det, men alt tyder nu på det er. Da han bla. også startede med at skrive "lol" i den første virus.
- ACCEPETER FOR ALT I VERDEN IKKE -

Den opgivne messenger adresse er: Christianss_4@hotmail.com og man kan ikke skrive til ham. Den skriver "meddelsen kunne ikke sendes til alle modtagere"

Men kort og dne lange...Jeg tror messenger under angreb. Og det er en frobandet lorte virus, som fucker ens pc op :S

Så nu i delvist advaret : )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. virus på messenger !
Kommentér på:
Ang. virus på messenger !

Annonce