{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

JR J
JR J
Tilmeldt:
16. feb 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 33

ang windows vista !!!! {{forumTopicSubject}}

har lige en købt en hp bærbar computer med windies vista.

men da jeg så skal installere en sikkerheds pakke fra TDC ( anti virus program) så kan den ikke fuldføre instalationen. har snakket med en der har forstand på det. men han siger at alle virus og sikkerheds prigrammerne ikke er udvilket til windows vista endnu.

ville høre om det kunne passe.

og det andet. ville jeg ikke bare kunne installere windows ex istedet så det hele kan komme til at kører ??


på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang windows vista !!!!
  • #1   10. maj 2007 Fulgte der ikke et sikkerheds program med windows vista? Det gjorde der hos mig...

  • #2   10. maj 2007 Jeg tror nok din ven har ret. i at ikke alle programmer er opdateret til Vista.
    Jeg kan ikke se noget problem i at du ligger xp ind på den og bruger dit TDC antivirus program.
    Men ellers så find et alternativt antivirus i mellem tiden indtil det bliver opdateret. Jeg bruger selv noget der hedder Avast, men ved dog ikke om det dur med Vista, ellers er der også AVG. Begge to er gratis, og rigtigt gode og brugervenlige


  • JR J
    JR J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 33
    #3   10. maj 2007 jo der fulgte norhton security med. men gider ikke betale så meget for det

  • #4   10. maj 2007 jeg har vista home premium og kører seæv med panda antivirus, det er og bliver det bedste til vista bullguard er også meget godt, men kan desværre ikke køre med vista endnu

  • JR J
    JR J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 33
    #5   10. maj 2007 hvor har du panda virus fra simon s.

    er det noget der kan downloades


  • Lasse J
    Lasse J Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 101
    #7   10. maj 2007 Bullguard virker på windows vista det er det eneste antivirus program jeg kender som kan køre der på

  • #8   10. maj 2007 Vista er noget lort.
    Hvis du er så vild med vista så installer det gamle xp og så download et vista tema.


  • JR J
    JR J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 33
    #9   10. maj 2007 på hvilken måde dårligt insane ???

  • JR J
    JR J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 33
    #10   10. maj 2007 okay tak for hjælpen

  • #11   10. maj 2007 vista er da ikke noget lort ? det er jer folk der ikke har råd til at købe det der siger det ??!
    jeg har aldrig haft problemer med det, og vil langt hellere have vista da det arbejder mere proffesionelt


  • #12   10. maj 2007 vil sq os hellere ha vista, men ka være insane har en computer der ikk ka køre det ordenligt, kører selv med Ultimate, det fandme nice. smiley og Vista tema i XP ? LOL, det sløver jo bare din computer.

  • #13   10. maj 2007 Kører premium smiley

  • #14   10. maj 2007 Min Vista kører også rimeligt, dog er der diverse programmer som ikke kører særligt godt.
    Og ja der er Anti-virus programmer ude til Vista.
    Bruger selv en Symantec Corporate edition.


  • JR J
    JR J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 33
    #15   10. maj 2007 lyder godt smiley

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #16   10. maj 2007 Sælg den og køb en mac, så er dine bekymringer om virus overstået :o)

Kommentér på:
ang windows vista !!!!

Annonce