{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fjernsyn.
  • #1   2. feb 2008 Sony! udentvivl.. Du bliver mest glad for dit sony..

Har du kabel tv?

• #2   2. feb 2008 ja det har jeg:p

• #3   2. feb 2008 du har jo mulighed HVIS du køber Sony, at du kan få et kort fra YouSee (200 kr årligt) - Også kan du se alle kanaler ( - 5 Kanaler ) Digitalt.. på dit Sony.. Hvor man ellers skal ha en boks, og en ekstra fjernbetjening.. Den har indbygget DVB-C tuner..

• #4   2. feb 2008 Jeg valgte en Sharp skærm og har absolut ikke fortrudty det, det er nok også der du får mest for dine penge.

Eventuelt denne.

(link fjernet)

Ellers smid de sidste penge og køb en XL2E som jeg har gjort, det er sgu noget der virker.

• #5   2. feb 2008 Martin J -

Sharp er et fedt fjernsyn ja.. Har bare desværre set et par stykker blive sendt til Rep, pga samme fejl..

• #6   2. feb 2008 Mads C>> Hvad er det for en fejl om jeg må spørge?

• #7   2. feb 2008 Martin J - Pixelsfejl..

• #8   2. feb 2008 jeg ville tage phillips, har selv lige bestilt dette http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=42PFL9732D&GroupGuid=2020&SelectedGroup=2020

men det er det samme panel, der er i begge, og som der er i deres topmodel aurua. brugte meget tid på at køre rundt og se de forskellige tv i den prisklasse live. hvorefter at valget faldt på phillips.
    og så er ambilight jo en lille fed detalje man får med hvis man kan li den slags.

• #9   2. feb 2008 Mads C>> Syntes jeg lyder meget mærkeligt, men det har alle fladskærmspaneler en chance for at få. Og hvor ved du det egentlig fra, Expert forhandler da ikke Sharp endnu.

• #10   2. feb 2008 Ville nu stadig vælge en skærm med en 24p indgang, det er fandeme noget der virker sammen med en blu-ray afspiller.

• #11   2. feb 2008 Martin J -

Nope vi forhandler ikk Sharp, men folk kan stadig godt sende Rep ting til os..

• #12   2. feb 2008 Jeg TROR også jeg tager Philips. De vandt også en test af brugere:b

• #13   2. feb 2008 Mads C>> Meget mærkeligt at sende sin helt nye fladskærm til en anden forhandler end der hvor man har købt den, bare min mening.

• #14   2. feb 2008 Nå men det er jo en smagssag, for når det kommer til stykket så er panelerne jo meget ens, det kommer an på hvad man kigger efter og hvad slærmen skal bruges til.

Mads C>> Men tror ikke du skal regne med at verdens største producent af LCD paneler har en stor fejlprocent med hensyn til pixelfejl.

• #15   2. feb 2008 laust A

du må ikke kun gå ud fra hvad de forskellige tests siger. du skal ud og se lidt forskellige tv'er live. og sørg for at se dem med flere forskellige inputs. ikke kun den fine HD-natur eller tegnefilms dvd de fleste butikker køre med. for at få et super lækkert billede i butikken.
    du skal også få lov til at se det med alm dvd. og specilt på antenne, så du kan se signalet med dens tuner, for det er der kæmpe forskel på.

• #16   2. feb 2008 det er trods alt dit øje der skal se på tv'et, og man kan sagtens have forskellige meninger om hvordan et billede skal være..

• #17   2. feb 2008
    __•••~HOF~•••__ : Okaj. men så vil jeg da ud og kigge lidt:b

• #18   2. feb 2008 Martin J -

Hvis du nu læser hvad jeg skriver, istedet for og begynde og tro jeg sviner dit fjernsyn til, så skriver jeg at der er ET PAR STYKKER.. i forhold til Sony Tv..

• #19   3. feb 2008 Mads C>> Siger også bare det lyder som en mærkelig ubegrundet beskyldning, da der jo ikke er nogle der indlevere deres helt nye skærm til en forretning hvor den ikke er købt.

Og følger man lidt med i udviklingen så vil man også vide at man ikke får nær så meget for sine penge ved Sony som ved f.eks Sharrp eller Philips.

• #20   3. feb 2008 Martin J -

Tror du jeg lyve? jeg siger jo kun hvad jeg ved, om at vi har haft et par stykker inde, af folk, som måske ikk lige har mulighed for og komme ind i den butik hvor den er købt, også går de ned i deres lokale radio/tv forhandler..

At man får mere for pengene er jo hvad man ligger vægt på.. Personligt synes jeg det som Sony har gjort med DVB-C tuner i, er genialt.. og div. tests siger at det er Philips, der flest gange har været til Rep.. Sååh.. men igen.. smagssag..

Kommentér på:
fjernsyn.

Annonce