{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Nyt fjernsyn. {{forumTopicSubject}}

Godaften med jer.
Jeg er efterhånden træt af at se på mit 32" billedrørs tv, da billedet er ret grumset, og det fylder en del.

Så jeg leder efter et nyt fjernsyn til en pris mellem 2-3000 kr, det skal være 32 tommer eller derover.

Så Elgiganten har et 40" på tilbud til 2500, men er det noget værd ?
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/LE40D504XXE/samsung-40-full-hd-fladskarms-tv-le-40d504

Kan det betale sig at bestille noget hjem fra udlandet (EU)? - Kan man spare noget ?

Og nej, jeg aner INGENTING om fjernsyn, så spar mig for irrelevante bemærkninger!

Godt nytår smiley


Kommentarer på:  Nyt fjernsyn.
  • Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 487
    #1   31. dec 2011 Det er et fint tv. Samsung laver gode skærme. Har en 6 år gammel Samsung og den leverer stadig sindssyg god kvalitet. Denne der er jo fuld hd osv.. Så til de penge kan man ikke være i tvivl.

  • #2   31. dec 2011 Jeg har det samme, og det er et rigtig SKOD tv.. reagere langsom og ja.. bare alt i alt skrot smiley men du får selvfølgelig stadig en del for pengene.

  • Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Svar: 3
    #3   31. dec 2011 Hold dig langt væk fra det tv. Det er kun 50 hz, det er alt for grumset at kigge på. Det bliver du hurtig træt af.

  • #4   31. dec 2011 enig med "jesper j" du skal kigge efter et tv med opdateringsfrekvens på min. 100Hz, da du ellers vil opleve at billedet "hakker" når du ser sport eller sekvenser hvor der er fart på, f.eks biljagter i film.

  • #6   31. dec 2011 Billedet hakker så ikke på mit tv...

Kommentér på:
Nyt fjernsyn.

Annonce