{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af fjernsyn? Samsung
  • #1   29. apr 2015 Samsung er mit yndlingsmærke, købte et 32t TV hos Metro til ingen penge. Det er et par år siden. Det er flot design, fin billedkvalitet og god lyd. Kan modtage et hav af kanaler og Elgiganten havde et kabel til min bærbare, der også er Samsung.
    Min smartphone er også Samsung. God fornøjelse med det... smiley

• Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

Følgere: 3 Svar: 392
    #4   30. apr 2015 Nej nej nej man forslår da ikke et buet tv. Det var en fejlslået produktion, de folk der ikke sidder lige foran tvet får jo intet ud af det. Så nej ikke køb et buet tv.

• #5   30. apr 2015 buet tv er også tommel ned herfra! Jeg har altid haft samsung fjernsyn før hen og de har altid virket godt. Men ingen af dem har holdt mere end 1 års tid, så er de begyndt at blive langsomme, og deres smarthub er virkelig ulogisk synes jeg. Så sidste gang valgte jeg et LG smart tv, og må sige er KUN blevet overrasket positivt på alle områder. Meget hurtigere, meget mere intuitiv smart hub, det kan BÅDE hvis netflix OG Viaplay, hvor samsung og philips, har valgt ikke at supportere Viaplay mere (gældende deres 2015 modeller og frem). Dertil skal det også siges, at LG's magic remote fungere kanon godt når man lige får håndlag for det.

http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/fladskaerm?navn=lg-49-tommer-3d-led-tv-49ub850v&id=0-0600911720

det var dette jeg købte.

kan du handle med andre end el-giganten, så gør det. Lusede plattenslagere på alle måder.

• #7   30. apr 2015 Fatter ikke det kan være så indviklet.......mit er ikke buet og virker perfekt.
    Det er ikke købt hos Elgiganten.....

• #9   30. apr 2015 fint tv købte et i mandags

• #10   1. maj 2015 Skal bruge det til fjernsyn, film og playstation.

Det skal ikke kunne det helt vilde, bare have et godt billede og være nogenlunde pænt.

Kommentér på:
Valg af fjernsyn? Samsung

Annonce