{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Valg af Fjernsyn LCD {{forumTopicSubject}}

Hej,

De gamle skal have et nyt fjernsyn til stuen, og de er ikke kræsne folk. De ser lidt film engang imellem og sport, men mest af alt er det bare underholdningsprogrammer og nyheder.

Jeg har så fået opgaven at udvælge et fjernsyn til dem i den billige ende. Jeg har stødt på et LG, MIRAI, og SAMSUNG og ønsker at vide hvad der er bedst for dem.

Har regnet ud at den optimale størrelse for dem er 34" og siden dette ikke er muligt er det ligemeget om det bliver 32" eller 37".

Har følgende tre i sigte, er der noget jeg bør være opmærksom på?

[URL=(link fjernet)
[URL=(link fjernet)
[URL=(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af Fjernsyn LCD
  • #1   28. jan 2008 Samsung
    (link fjernet)

LG
    (link fjernet)

MIRAI
    (link fjernet)

• Daniel T
    Daniel T Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 11
    #2   28. jan 2008 Hvis jeg var dig, ville jeg eventuelt tage ud i en butik hvor de har en masse tv kørene. så kan man bedre fornemme kvalitet, o.s.v.

• #3   28. jan 2008 jeg siger mange tak for alle svarene smiley tror jeg vil tage ud til butikkerne og kigge, men tror dog Samsung vejer tungest

• #4   28. jan 2008 De andre har ret, et tv kan ikke vælges ud fra en hjemmeside, det skal ses inden du køber det :).

Big Boy! Skriver du ikke forkert, LG er det samme som Phillips. Og så senere skriver du, Det er Samsung (& Phillips) der laver indmaden osv. smiley

Kommentér på:
Valg af Fjernsyn LCD

Annonce