{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.697 visninger | Oprettet:

El problem i huset, stikkontakter i stykker {{forumTopicSubject}}

Hej baboom, her til aften da vi så fjernsyn, ryger strømmen pludselig. Jeg skifter alle sikringer, men nu virker vores stikkontakter ikke mere. Ovnen virker, men kogeplader gør ikke. Vaskemaskine virker ikke, men tørretumbler virker. På trods af de er sluttet til i samme sted. (Komfurudtag) hvad dælen kan der være sket? Vi har lys alle steder, men mange stikkontakter i forlister virker ikk..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  El problem i huset, stikkontakter i stykker
  • #1   22. nov 2014 var der nogle sikringer der var sprunget? lyder somom der er gået en sikring i kabelskabet ude ved vejen.

slog HFI'et fra?

er elektriker så derfor jeg spørger smiley

er der røget en sikring i kabelskabet kan det forklare alle dine problemer.

men kan måske også være forsyningsselvskabet der har en defekt sikring i transofrmatorstationen

• #2   22. nov 2014 Der er ikke sprunget nogle sikringer i inde i huset. smiley

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Svar: 5
    #3   22. nov 2014 Er også selv elektriker, og det lyder som om der er gået en sikring i kabelskabet, det er ikke noget man skal rode med selv, ring efter en aut. elinstallatør smiley

• #4   22. nov 2014 er det ikke bare elselvskabet han skal ringe til for at fejl melde det ?

• #5   22. nov 2014 Nope. det skal elektrikeren gøre. hvis der er gået en sikring i kabelskabet skifter en alm. elektriker den. er det hovedledningen der er fejl på er det også elektrikeren. er det ikke i kabelskabet men længere ude er det elselvskabet der skal igang. smiley

• #6   23. nov 2014 Har lige været noget lignende igennem. Halvdelen af huset var uden strøm selvom jeg havde skiftet samtlige sikringer ud i tavlen.

Ringede så til el selvsskabet, de kunne se der var røget en sikring i skabet i vejen.

15 min efter kom der en fra elselskabet og skiftede alle sikringer i skabet ude ved vejen.

Altså ingen "normal" elektrikker.

• #7   23. nov 2014 Tak for svarene alle sammen. Strømmen kom igen Kl 15 og døde igen kl 20.30. Jeg må lige ha fat i en elektriker i morgen smiley

• #8   23. nov 2014 jamen det da bare ringe nu ? det vel ikke noget du skal betale for ?

Kommentér på:
El problem i huset, stikkontakter i stykker

Annonce