{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.662 visninger | Oprettet:

Malte N
Malte N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Ps3 eller ps4 {{forumTopicSubject}}

Jeg er dog i tvivl om , at skifte min ps3 ud med ps4 og det eneste spil jeg spiller er fifa.... Hvad ville i gøre og hvorfor ? Fordi jeg er virkelig i tvivl, om jeg bare skal købe fifa 15 til min ps3 eller købe alt det nye ps4 osv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ps3 eller ps4
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #1   15. sep 2014 Så spillets værdi kontra spillets værdi + 3000 kroner. Den var svær

• Malte N
    Malte N Tilmeldt:
    jan 2014

#2   15. sep 2014 Ja kan godt se det, damen siger også at det er dumt at købe ps4 nu . Hun siger køb fifa 15 til din ps3 og køb kun ps4 hvis din ps3 går i stykker.

Men hvorfor trækker det så at have den skide ps4 hehe,

• #3   15. sep 2014 Du er nødt til at sætte damen på plads. Selvfølgelig skal du da have en PS4, det ska du da!

Gør op med dig selv, hvor meget du bruger den. 3000,-+ ekstra joypad, er alligevel en del penge at have stående i noget elektronik der måske kun bliver brugt i en måneds tid og så ellers når gutterne er på besøg.

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 472
    #4   15. sep 2014 Købt ps4, helt klart

• #5   15. sep 2014 Vent lidt den bliver billigere.

Jeg kan nu stadig godt "nøjes" med min ps3.

• #6   15. sep 2014 I denne sag må jeg sgu holde med din dame..

• Malte N
    Malte N Tilmeldt:
    jan 2014

#7   15. sep 2014 Nu det jo ikke lige verdens fedeste ting når damen er ved at få ret hehe:-/, jeg er mere og mere over på at beholde min ps3 til den går i stykker og kæbe fifa 15 til den, her i næste uge.(den spiller jo stadig gratis online) men dog max til fifa16, så skal jeg have den ps4.
    MEN! Jeg har stadig en smule indeni mig der siger køb ps4... Jeg ville nok bruge den ca 1 time hver anden morgen og et par timer hver anden aften,( til fifa15) men den første månede ville jeg nok bruge den hver dag, da jeg bliver fanget af det meget i starten af fifa. Det passer ikke damen, men der er der ikke noget af snakke om, så må hun sku lave noget andet.

• #8   16. sep 2014 Hellere køb den nu hvis du har tænkt dig at game fifa hvert år...

jo tidligere du køber den, jo mere får du den brugt inden ps5 bliver aktuel og dine overvejelser starter forfra.. smid evt din ps3 til salg og hent lidt der?

• #9   16. sep 2014 hvis du går op i grafikken, så køb PS4, hvis du er ligeglad, så kør din PS3 død..

• #10   16. sep 2014 2800 kr i elgiganten

Kommentér på:
Ps3 eller ps4

Annonce