{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Wii U. Skal skal ikke ??? {{forumTopicSubject}}

Argghh
Skal, skal ikke?
Vil egentlig gerne have en Xbox, eller ps3 for den sags skyld, men da de uddør om nogen måneder er dette ikke aktuelt.

Havde kigget på en Wii u, som jo er 4'er generation spillekonsoller sammen med Xbox One og Playstation 4. Udmærket klar over at Wii u'ens specc ikke er helt så gode som Xbox one og ps4.

Problemet er bare (som med den gamle Wii) det ser ud til den bliver ingnoreret. Ingen laver spil til dem smiley Der er dog nogen, og der skal nok komme flere til smiley

Men 1800 kr (eller 1500 da jeg vil bestille hjem fra england) lyder altså godt for en ny konsol der kan holde endtil den næste generation af konsoller, eller ihvertfald er mulig at sælge senere.

Nogen der har en Wii U?

Har selv haft Wii i mange år og har stadig. Bonus at den nye Wii u kan spille Wii spil (har alle cod til wii næsten:d)

Skal, skal ikke smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wii U. Skal skal ikke ???
  • #1   2. jun 2013 Hvad er spørgsmålet?

Du siger "uddød" - Du tager fejl. Der findes xxxx spil til den.
    Du siger "ignoreret" - Der findes xxxx spil til den.

Der findes SÅ mange spil til begge, at du ALDRIG kommer til at spille dem, men forstår ikke dit spørgsmål?

PS3, spil kommer til at blive streamet på PS4, så du vil stadig kunne spille dem, så hvor er den "uddød"?

Xbox, ved jeg intet om, så det vil jeg ikke kommentere smiley

Men svaret er herfra, køb en PS3, men du kommer ikke til at spare ret meget på den og laver Microsoft ikke om på deres Onlinesystem, så siger jeg igen PS3/4. Hvem er dum nok til at betale, for at spille online??

• #2   2. jun 2013 ps3 uddør når ps4 udkommer sidst på året, og samme med Xbox 360.
    Kan godt være man kan spille spillene. Men selve konsollen er der ingen der vil eje (ej købe) og de vil blive intet værd.

Til den gamle Wii findes der kun nintendo's egne mario spil og sådan noget, ikke ''rigtige'' spil, eneste ''rigtige'' er COD som også lavede til Wii.

• #3   2. jun 2013 Det er fantasi, at du tror de uddør ligenu - Der findes utallige titler, som folk stadig spiller og vil spille på PS3/Xbox - Det er jo ikke en C64 vi snakker om her og der vil stadig blive lanceret spil, frem til dato, hvor PS4/X1 kommer på markedet.

Ja, i din optik, findes der kun den slags spil, men hvem spiller også COD, på en Wii?

Jeg mistænker lidt, at du forventer, at priserne på Xbox og PS3, falder drastisk, pga lanceringen af de 2 nye konsoller, men du tager fejl. Der går mindst et ½ år, før priserne vil ændre sig. Og hvorfor? Fordi bla PS4, (eftersigende) kun kan afspille PS4 spil og ingen ved med 100% sikkerhed, om man kan spille gratis PS3 spil, hvis koden var installeret på din gamle bruger. og udbuddet af spil vil være minimalt. smiley

• #5   2. jun 2013 Fifa og Call of duty er lavet til Wii U og Wii

• #7   2. jun 2013 WiiU er ligeså uddød som PS3 og X360. EA har sagt no-go til at lave spil til den med de nyere spilmotorer, fordi WiiU'en simpelthen ikke engang kan trække grundstenen til spillet.

Udviklere er løbet skrigende væk fra WiiU. Det er en halv generations fremskridt, ikke et helt - som PS4 og X1 stræber efter.

Jeg ville aldrig overveje den på noget tidspunkt, og jeg vil dermed heller ikke anbefale den.

Kommentér på:
Wii U. Skal skal ikke ???

Annonce