{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærbar processor
  • #1   15. okt 2007 Altid Intel.

• #2   15. okt 2007 Gå ind på googel og skriv AMD vs. Intel og du vil få samme svar som jeg gav dig.

• #3   15. okt 2007 Det var da nogle mærkelige CPU´er de sammenligner i den test.

• #4   15. okt 2007 Enig, det ville jeg også.

Men lige meget hvor meget man siger at AMD er den bedste gamer CPU så er det sjovt nok en Intel CPU det bliver lavet nye rekorder i 3D-Mark06 med hver gang.

Så de er altså bedre..

• Nikolaj S
    Nikolaj S Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 126
    #5   15. okt 2007 AMD er langt bagefter Intel lige PT.. En core 2 dou tæver alt hvad AMD kan hamle op med.

• #6   15. okt 2007 Intel ligger LANGT foran AMD.. bla med deres 45nm technology samt deres quadcore CPU
    s.. Intel har endda gået så langt og sagt at de releaser en quadcore næste år som ville kunne strippe AMD for alt hvad de er værd.. smiley

• #7   15. okt 2007 Quadcore er 4 kerner og hedder Q6600 og er på markedet til 1985,-

De nye CPU's som intel vil release næste år skulle efter sigende hedde Q9500 og være på over 3.2Ghz på alle 4 aktive kerner samt en 16mb cache.. Den interne hastighed skulle være 333mhz og multiplieren skulle være 12+..

• #8   15. okt 2007 quad core er 4 kernet, en peberet fornøjelse, men nu var det tale om en bærbar, og AMD døjer utrolig meget med varmen, jeg vile ALDRIG købe en bærbar med en Amd cpu, har du haft Barton 2500 og 3500Xp+64bit,
    KÆft en gamer maskine, NU har jeg en Core2duo 1,86, og den virker bare til ALT,

Min bærbar har en CoreDuo 1.83 med gerforce go 7600. den spiller alt, og det er flot grafik

Kommentér på:
Bærbar processor

Annonce