{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken processor i bærbar.
  • #1   4. aug 2009 Intel Core 2 Duo T6600
    Altid intel..
    der er en grund til amd'erene er billigere

• #2   4. aug 2009 Intel Core 2 Duo T6600

volvo har sagt resten

• #3   4. aug 2009 Fordomme fordomme... yes yes... og ingen viden på området. Flot.
    AMD er billigere fordi de skal konkurrere med rygter som dem i spreder, om at AMD er dårlig... Intel kan hæve priserne som de vil fordi alle snakker godt om dem (gratis reklame?) og er blevet hjernevasket med Intel siden de gode gamle gigahertz krige i Pentium 4 tiden.

Men ja, vælg T6600. Umiddelbart vil jeg tro den har mindst varmeproblemer.
    Turion har aldrig rigtigt været en succes hvad det angår.

• #4   4. aug 2009 T6600 ! Find evt. en med en P8400/P8600 eller P9600 hvis du vil have lidt mere gods i smiley

• #5   5. aug 2009 René V
    Du er satme smart hva... ingen viden på området? hvad ved du om det?
    Jeg er til dagligt server administrator, og har siden jeg var spæd haft computer i hånden, (ja flot kammerart. gode gamle gigahertz krig, hvad med dengang det hed 66mhz, og 133mhz) ?
    Amd er skuda ikk billigere fordi de skal konkurrere med rygter? hvad fanden er det for en and?
    i gamle dage, var amd billigere, fordi de manglede features, så som varme sikring, L2 cache, og generelt en meget dårligere cpu. Sådan er det stadig, mig bekendt har de nyere AMD'er stadig ikke denne varme sikring.
    Og det som virkelig pisser mig mest af ved dette skod firma, HVORFOR HELVEDE SKRIVER MAN 3800+ !? og så køre cpu'en 2,4ghz, jamen, så er man da amatør.
    og NEJ! det har ikk noget at gøre med det ville svare til 3,8ghz intel.
    Punktum

• #6   5. aug 2009 3800+ er en skala de har brugt i lang lang tid... Jo højere tal, jo bedre processor fra AMD's side. Gør det nemmere for kunderne. En 3800 er hurtigere end en 3600.. Makes sense, eh? Det kører Intel da også med... En T6600 kører jo heller ikke 6.6Ghz vel? Det er jo bare et modelnummer... Så skynd dig at blive sur på Intel også, ikke? smiley

AMD processorer har absolut varmesikring. Det fik de i Athlon 64 tiden så vidt jeg erindrer. Min 7750+ har det ihvertfald, og den er satme billig smiley

Ved Ghz krigen refererer jeg til dengang Intel ikke kunne hamle op med AMD's Athlon 64 processor clock for clock. Alle troede at det eneste der talte var Ghz når man skulle købe processor... dårlige rygter om og god reklame fra Intels side fik almene mennesker til at vælge Intel fordi de havde flere Ghz til de samme penge, på trods af entusiaster valgte Athlon 64 for dens bedre ydelse clock for clock. Hvilket betyder at en 2.0Ghz Atlhon 64 arbejdede hurtigere end en 2.0Ghz Pentium 4.

Sådan er det jo også med Core i7 og Phenom II... Nu er det bare Intels tur til at være hurtigere clock for clock (og har været det siden Core 2 efter min erindring).

AMD bliver nød til at presse priserne for at få folk over på deres side. Deres processore er fine nok idag, det er bare rygter som dem du spreder der er med til at give Intel gratis reklame og bedre salg.

- Jeg holder ikke med AMD, jeg synes bare de fortjener et godt ord i stedet for med det samme at kyle en spand lort i hovedet på det eneste chipfirma der kan konkurrere med Intel på næsten alle områder.

Af de 3 processore der er valgt, ville jeg også klart vælge T6600 - det har jeg også sagt. Ingen fanboy her. smiley

• #7   6. aug 2009 Ja,. intel er også begyndt på denne totalt upålidelige skala. jeg har intet til overs for det. dengang det hed BLABLA 3,6GHZ der var det fandme da til at se hva man fik, uden at sidde og læse en masse. nej ud med det, og ind med de rigtige betegelser. (staveplade?)

Det kan godt være de har fået det hen af vejen (ja alt andet vil jo være urealistisk).

AMD var for flere år siden, i ca 6 måneder. ellers har intel altid lagt foran med henblik på hastighed, kvalitet, og nytænkning.
    Intel har været hurtigere lige fra der kom flere kerner.

Jeg syntes på ingen måde discount fortjener et godt ord. kvalitet og pris hænger sammen, thats life.

- Dan

• #8   6. aug 2009 AMD var for flere år siden foran, i ca 6 måneder. skulle der stå.

• #9   10. aug 2009 Der har altid været modelnumre indblandet, det er bare først nu de er kommet på som de rigtige navne til processore fordi man ikke længere slås om Ghz, men beregninger pr. clock. Derfor de fine tal.

En 2.6Ghz Core2Quad er jo langsommere end en 2.6Ghz Core i7, ikke? Derfor er man begyndt på modelnumre, som AMD smart nok næsten altid har kørt med.

AMD var langt foran i langlang tid i Athlon, Athlon XP og Athlon 64 tiden - det var ikke bare 6mdr. Det er ikke et discountmærke, som sagt bliver de nødt til at reklamere med prisen frem for ydelsen pga al den gratis reklame Intel får fra folk som dig.

Se reklamen her helt igennem og se hvad jeg mener:
    http://www.youtube.com/watch?v=nq_XG411Lik

Giver dog ret i at Intel er kommet langt foran med Core i7... Men prisen er satme også pebret, for både chippen og motherboards dertil.

Kommentér på:
Hvilken processor i bærbar.

Annonce