{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  garanti på oplader til pc ?
  • #2   20. maj 2013 nu koster en ny oplader jo ikke alverden

• #3   20. maj 2013 alt efter hvad det er for en bærbar, er en oplader nu ikke helt billig. så vidt jeg er informeret er det kun batterier og fugtskader der ikke dækkes af reklamationen. Så med mindre din oplader er død af fugt, kan jeg ikke se hvorfor reklamationen ikke dækker.

• Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #4   20. maj 2013 Afhænger af producenten!

HP, LG, Samsung og Acer de tager laderne ind og måler dem igennem.
    Lenovo og Dell sender bare en ombytter,

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #5   20. maj 2013 Opladeren er dækket af din reklamations ret, 100%, der er ikke noget pjat lige som med batterierne. Så send den blot ind til RMA, og spar pengene.

• #6   20. maj 2013 Batterier er der nu som regel 5-6 måneders reklamationsret på. (Selvom Thez "ved" noget andet smiley )
    Men laderen er dækket af samme reklamationsret som selve laptoppen.

• #7   20. maj 2013 Adrenaline .

batterierne er ikke dækket nej, og skal heller ikke være det. Om den enkelte butik har det er deres valg, men det skal de ikke, og jeg har til dato IKKE set en butik der yder reklamation på batterier

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#8   20. maj 2013 Rasmus, stikker du også kassedamen en tyver ekstra hver gang du handler?
    Batterier er dækket de første 6 måneder af reklamations retten, du kan også sige dig selv at det ikke er holdbart at gå ud og købe en bærbar til 12.000 kr, for at opdage batteriet er dødt / kun holder strøm 1/3 efter 2 måneder, og butikken så blot trækker på skulderen og siger "træls"

• #9   20. maj 2013 Rasmus

At du ikke kommer så meget ud ser jeg ikke som relevant, for det ændre ikke rigtig på hvordan tingene rent faktisk hænger sammen.
    Både hvor jeg arbejder og hvor jeg har købt min private laptop er der 5 og 6 måneders reklamation på batterier. Og jeg ved at der er mange andre forretninger der gør det samme smiley

• Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #10   20. maj 2013 hmm må lige spørge fona imorgen så

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 531
    #11   20. maj 2013 Reklamationsfrist på batterier - er den kun 6 måneder?

Reklamationsfristen på batterier er to år, eller så længe batterierne er beregnet til at holde. Fejl på batteriet eller måden det monteres på vil være dækket af købeloven. Hvis batterierne er brugt op eller fejlbetjent fx ved genopladningen, vil fejlen ikke være dækket.
    Spørgsmål:
    Vi har købt en babyalarm, som vi har haft en del problemer med. Den har før været til reparation, og den ene del er udskiftet. Nu er den gal igen med samme fejl, men butikken afviser nu klagen, fordi de mener, at fejlen ligger i batteriet, og det er der kun 6 måneders garanti på. Kan de afvise os, når den før har været inde med samme problem?

Svar:
    Reklamationsfristen på batterier er to år, eller så længe batterierne er beregnet til at holde. Og det vil jo afhænge af, hvor meget de bliver brugt. Egentlige fejl på de oprindelige batterier eller måden de monteres på vil være dækket af købelovens reklamationsret. Hvis batterierne er brugt op eller på en eller anden måde fejlbetjent, fx ved genopladning, vil fejlen ikke være dækket. Forbrugerklagenævnet kan muligvis hjælpe, hvis alarmen har kostet over 800 kr.

(link fjernet)

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#12   20. maj 2013 Mr.frost

1) Lad være med at købe din bærbar i Fona, så kan du netop lige som Rasmus blot begynde at stikke kassedamen en tyver ekstra når du handler, man bliver taget ved røven der.

2) Lad være med at "spørge", personen bag disken skal hurtigt få vendt det om til det er din fejl, fejlbrug, osv. han aner lyn hurtigt et mer salg. I stedet går du ned med opladeren (og bærbaren, i tilfælde af de kræver begge dele indsendt.. husk at tage backup) og siger "Den virker ikke, jeg vil gerne have den sendt til reparation" That's it.

• Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #13   21. maj 2013 jeg var gode venner med sou chefen da han var der så jeg fik 10 % rabat på den dengang med ekstra fosikring

Kommentér på:
garanti på oplader til pc ?

Annonce