{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Macbook Air eller Pro
  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 234
    #1   6. mar 2013 Jeg valgte i sin tid en MacBook Air og har ikke fortrudt snart tre år efter. En Pro er noget tykkere og tungere og ved siden af alle bøgerne er det bare rart at den er let og ikke fylder noget. Air'ens design er mere mig, men det er selvfølgelig en smagssag og så kan ud godt regne med at Pro'en bliver udfaset stille og roligt til fordel for Pro Retina.

• Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 154
    #2   6. mar 2013 En Pro.

Macbook Air er blot en Ipad med tastatur. Hvis du køber en fornuftig pro, kan man efter montere en ssd, hvis det er det man tænder på.

• #3   6. mar 2013 Køb den nye pro! Den er sgu næsten så synd som en Air alligevel! Smid efterfølgende en SSD i med det samme (ikk den apple vil have dig til at købe til flere mio kr)

Så har du den lækreste computer, specielt hvis du køber den med retina skærm!

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #4   6. mar 2013 Markus - Den nye pro? Altså med Retina? Den fåes kun med SSD.

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 234
    #5   6. mar 2013 Andreas H
    Say what?! Du kan aldeles ikke kalde en Air for en iPad med tastatur? o.O
    Jeg har haft en iPad, som var ubrugelig i modsætning til min Air. Din kommentar er til grin i form af tydelig uvidenhed!

• #6   6. mar 2013 Den med retine er kun med SSD ja, men den anden fås som standard med 500 gb harddisk, hvor man kan upgrade til en SSD istedet. smiley

Retina beskeden kom med et linjeskift, som i her, eller køb den anden (dyrere)

• #8   6. mar 2013 Okay tak smiley Det vil tage med mig videre til min veninde.

Kommentér på:
Macbook Air eller Pro

Annonce