{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Macbook Pro eller Macbook Air?
  • #1   22. jan 2013 Pro har hurtigere CPU og større HDD.

Af de to ville jeg tage en Air.

• #2   22. jan 2013 Jeg har haft begge, men valgte at sælge min MacBook Air igen.
    Syntes MacBook Pro er en bedre bærbar for mig, især nu hvor jeg har monteret en SSD i den. Nu er den super hurtig.
    Syntes en Pro føles mere rigtig, og er bedre at arbejde på.

• #3   22. jan 2013 Brian M >>

Fordi den er tungere og tykkere? Haha

• #4   22. jan 2013 af de 2 ville jeg vælge en air vis man skal have en mb pro syntes jeg man skal tage en af dem med lidt flere hestekrafter

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 234
    #5   22. jan 2013 Jeg har haft MacBook Air i to år nu og jeg ville ikke bytte dem jeg har haft for en MacBook Pro. Den er lille, let og hurtigt og så er formen god for håndledene - det hviler bedre på bordet. Kanten på Pro'en er ikke rigtig mig, føler den var 'skarp' og så er Pro'en noget tungere og tykkere. Den ville fylde for meget i min mappe og jeg vil derfor ikke kunne have alle mine bøger med på uni, så alt i alt, så ville jeg tage en MacBook Air!

• #6   23. jan 2013 jeg har en macbook air. og jeg er rigtig glad for den. den er super nem og have med, da den er så tynd. smiley

• #7   23. jan 2013 Det kommer jo helt an på hvad du skal bruge den til? Jeg arbejder til dagligt med webdesign, film og billeder så derfor skal jeg bruge en med flere kræfter, når jeg er på farten og har derfor en Pro. Men igen hvad skal den bruges til? smiley

Kommentér på:
Macbook Pro eller Macbook Air?

Annonce