4.630 visninger
|
Oprettet:
Hvordan finde/downloade et ur som kan vises på en "låst" skærm? {{forumTopicSubject}}
Hej med jer,
Hvis I ser på det vedlagte billede, vises der en nokia telefon med et ur som også vises på en "slukket" skærm. Jeg har imidlertid købt mig en android phone, og indtil videre kunne jeg ikke finde et ur som vises på skærmen når mobilskærmen er slukket. Jeg er lidt træt af hver eneste gang at "låse op" skærmen for at se hvad klokken er. Nogle gange ligger mobilen bare på bordet, så vil jeg kunne se hvad klokken er...
Hvordan kan jeg få det til på min android telefon? Nogle tips?
jul 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
Dog synes jeg personligt det er en dum ting, da sleep mode hjælper dig med at spare lidt på den ellers lave batteritid du har. Din iphone vil med en clock 24/7 fuldstændig blive tabbet for batteri.
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.479
Jeg har selv haft et ur på min Galaxy S2, som kun viste sig når den opladede, og meget svagt for ikke at sluge strøm.. Kald det et natteur om du vil.
Det gjorde at opladningen tog en del længere tid, fordi telefonen ikke ordentligt går i 'dvale', så den bliver ved med aktivt at bruge strøm fordi skærmen er tændt.
Hvordan finde/downloade et ur som kan vises på en "låst" skærm?