{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.630 visninger | Oprettet:

Hvordan finde/downloade et ur som kan vises på en "låst" skærm? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Hvis I ser på det vedlagte billede, vises der en nokia telefon med et ur som også vises på en "slukket" skærm. Jeg har imidlertid købt mig en android phone, og indtil videre kunne jeg ikke finde et ur som vises på skærmen når mobilskærmen er slukket. Jeg er lidt træt af hver eneste gang at "låse op" skærmen for at se hvad klokken er. Nogle gange ligger mobilen bare på bordet, så vil jeg kunne se hvad klokken er...

Hvordan kan jeg få det til på min android telefon? Nogle tips?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan finde/downloade et ur som kan vises på en "låst" skærm?
  • AmerK
    AmerK Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #1   20. jan 2013 En simpel google søgning på "clock sleep mode iphone" giver mig et hav af resultater.

Dog synes jeg personligt det er en dum ting, da sleep mode hjælper dig med at spare lidt på den ellers lave batteritid du har. Din iphone vil med en clock 24/7 fuldstændig blive tabbet for batteri.

• #2   20. jan 2013 Er det så svært at trykke på hjemmeknappen for at se tiden?
    Jeg har selv haft et ur på min Galaxy S2, som kun viste sig når den opladede, og meget svagt for ikke at sluge strøm.. Kald det et natteur om du vil.

Det gjorde at opladningen tog en del længere tid, fordi telefonen ikke ordentligt går i 'dvale', så den bliver ved med aktivt at bruge strøm fordi skærmen er tændt. smiley

Kommentér på:
Hvordan finde/downloade et ur som kan vises på en "låst" skærm?

Annonce