{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.546 visninger | Oprettet:

Apple eller windows bærbar? {{forumTopicSubject}}

Da jeg har været så uheldig at min bærbar er gået i stykker skal jeg ud og invistere i en ny men overvejer lidt en macbook men har ingen ide om det noget der virker da jeg altid har haft windows bærbare.. Dog har jeg selv apple tv, iphone 5 osv..

Hvad ville i vælge og hvorfor? Macbook Pro eller Macbook air?

Den skal forresten bruges til internet, arbejde, og evt gerne kunne spille ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Apple eller windows bærbar?
  • #2   19. jan 2013 En mac er jo ikke en spille computer, jeg har haft mac og var vild med det så længe det var surfing, redigering af video billeder med mere, men når det kommer til at man gerne vil spille så er det ikke det rigtige, der er du mere fri på en windows maskine.

    Man kan da sikkert godt finde en mac der er til at spille på men så koster den også en bondegård, og har stadig ikke noget hardware i som er rigtigt gaming venligt. hvad spiller du`?


  • #3   19. jan 2013 Jeg er ekstremt glad for min Mac og jeg kommer ikke til at have en Windows bærbar igen, der er ikke andet end problemer med softwaren.

    Dog er det da til tider lidt træls du ikke bare kan installere hvilket som helst spil på den, men man kan jo installere windows på den samtidig, dog har jeg ingen erfaring med dette.


  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #4   19. jan 2013 Har selv en Retina Macbook som er super lækker! Det er lidt en blanding mellem en Air og en Pro, fordi den er tynd men stadig har masser af kræfter. Derudover er skærmen helt fantastisk.

    Mht. spil så bliver flere og flere spil kompatible med Mac. Et eksempel kunne være Diablo. Det nye Simcity bliver vidst os Mac kompatibelt.


  • #5   19. jan 2013 P:L

    Så længe der ikke er FPS spil så er det trist!


  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #6   19. jan 2013 Steam har da nogle FPS til Mac.

  • #7   19. jan 2013 Man må jo indse at en mac ikke er en gaming maskine, så hvis man vil spille nogle spile der kræver lidt af den maskine du sidder på så skal det være en windows maskine.

  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #8   19. jan 2013 Windows er klart bedre hvis det udelukkende er gaming der fokuseres på.
    Hardwaren er dog lige så god i Mac produkterne. F.eks. kan den nye iMac vælges med et GTX680 kort.

    Nu går snakken med laptops, så ville en 15" Macbook med et GT 650M være ganske fint til gaming.


  • #9   19. jan 2013 Det er jo også et spørgsmål om økonomien spiller ind i købet, en Mac er i mange tilfælde næsten dobbelt så dyr som en windows maskine.

  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #10   19. jan 2013 Nu nævner han ikke noget om økonomien men jo, en mac er en dyr computer.



  • Lujer!
    Lujer! Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
    #11   21. jan 2013 Jeg havde personligt valgt en windows maskine. Har aldrig haft problemer med mine windows maskiner og kører altid stabilt, kender nogle personer som aldrig har haft andet end problemer med en mac, gælder både maskine og service, men kender da også nogle som ikke har haft de store problemer med mac, men som er ked af de har givet så mange penge for en maskine der kun kan de basale ting. Som sagt er det altid en smags sag, men jeg har aldrig været imponeret over en mac maskine når du tænker på hvad du får for prisen. Man kan altid være uheldig og få en dårlig pc hvad enten det mac eller windows. lige så vel som du kan købe en sprit ny bil som holder på værkstedet hver uge. Min mening er du skal have en windows da du får hvad du betaler for.

  • #12   21. jan 2013 Jeg er windows mand, men har intet imod mac og har selv haft mange både iMac og Macbook pro's, Men det med at en windows maskine skulle gå ned en uge efter en reinstallation eller for den sags skyld et par måneder efter har jeg ikke oplevet med mindre at det er brugeren der har lavet noget forkert og det har ikke noget med windows at gøre, det er nærmere brugeren der ikke bruger det rigtigt..

    Man kan nok stille det sådan op at hvis man køre mac så har man brugervenligheden på sin side, og windows er lidt mere advanceret i form af der kan laves en masse ting om og rodes en masse.

    I sidste ende er det her et religions spørgsmål der er for og imod, man skal holde si til det system man syntes er godt, jeg syntes personligt at mac er kanon til mange formål, men når jeg skal arbejde og spille nogle spil så er det windows der vinder for mit vedkommende.

    Der er ingen grund til at svine nogle af systemerne til da det mange gange ikke er dem der er problemet men brugeren. smiley

    Mvh. John


  • Lujer!
    Lujer! Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
    #13   22. jan 2013 Martin: Alle har forskellige oplevelser med forskellige ting, jeg fortæller bare manden mine erfaringer og folk som jeg kender. Angående opdateringer har jeg en 5 år gammel bærbar som kun har været opdateret en gang, og den følger fint med de nye windows maskiner, men den har så også kostet det den skulle den gang smiley Jeg påstår ikke mac er noget billigt plastic, for de er skam ikke billige. og nej er ikke ret meget inde i mac pc'er men dem jeg har prøvet var jeg ikke overrasket over, lige så vel som alle er hver komme i bukserne når man siger iphone, og syntes ikke de kan mere end andre gode mobiler på marked. Jeg har ikke noget i mod mac og jeg er ikke fanboy eller hvad folk kalder, men jeg deler ud af mine erfaringer lige så vel som du deler ud af dine erfaringer.

Kommentér på:
Apple eller windows bærbar?

Annonce