{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Apple eller Windows ??!
  • #1   21. maj 2009 kommer jo an på hvad du skal bruge det til...

    Mac er god og stabil

    windows god til spil


  • #3   21. maj 2009 support til mac he he det får man jo heller ik brug for

    men mac er bedst og mere stabil

    ja windows klarer spil bedre men spiller man ik så mac vinderen


  • Søren N
    Søren N Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   21. maj 2009 Jo men hvis det eneste man kan finde om mac er at det en en fanboy club.. så ville jeg da heller købe en mac istedet for en pc ? eller er der bare mig der er galt på den ?

  • #8   21. maj 2009 J F

    Synes du skulle købe din en MAC før du udtaler dig om noget du ikke har forstand på jeg har windows pc og har Macbook pro og macbook white

    og Mac køre mere stabilt og bedre end windows gør

    og der ud over kan du jo ikke samligne en mac og windows som du gør

    de køre jo ikke samme dele ogwindws krever meget hvor mac ikke krever så meget af en maskine for at køre..........


  • #10   21. maj 2009 Søren det er du ikke

    og nej det ikke kun fanboys snark

    ligesom Scott siger windows hænger, crasher, laver fejl meget tit..

    det har MAC aldrig gjort. det køre bare der ud af

    og bruger man easynet som fra 3 eller de andre så køre det 100% bedre og mere stabilt på mac end windows

    og det ved jeg da jeg bruger det på hverdage........



  • #11   21. maj 2009 hvis man ikke spiller så er mac bedst

    men spiller man de tunge spil så ja der vi over i windows men det også de spil der ikke laves til mac men så det jo godt at man kan installerer windows på mac

    hmm det går jo ikke så godt med en windows pc at får mac på den og køre lige så godt


  • #12   21. maj 2009 J F jeg passer på mine maskiner da man ikke går ud og køber en ny til 20 kilo hver uge fordi man ødelægger dem

    og nej køre vista og det køre bedst for nu

    jeg har haft win 95, 98 de kørte fint et stykke tid så kunne de ikke lukke ned så crashed de så fik jeg win 2000 øhhhhhhhhhhh den ene pc ville kun køre 2000 profesionel og den anden 2000ME, hallo de 2 pcér var ens

    så fik jeg xp det kørte i starten så installede men driver og spil så lige et microsoftprogram så crashed den så måtte man installerer alt om

    så nogede man driver crashed den igen nu køre de vista og har kun haft lidt med IE der crasher og nogle gange nogle programmer eller spil


    har ikke haft nogen problemmer med mac


  • #13   21. maj 2009 JF og som jeg også skrev det kommer jo an på hvad man skal bruge den til

    men ja der gode og dårlige ting ved begge

    men jeg har oplevet mest dårlige ved windows srry

    og det ikke noget med jeg bedst kan lide mac det bare de køre bare og har ikke haft nogen problemmer med dem


  • #14   21. maj 2009 og vi skulle kunne bruge det skidt du så lukker ud
    du har ikke sagt en lyd om hvad du har oplevet af dårlige ting på MAC ...

    vågn op mand

    der ikke noget der kan gøres forkert når du installerer driver til lydkort eller noget andet hov de konfligter(staves) bare fordi hardwaren ikke kan finde ud af at samarbejde...

    fordi det er forskellige prducenter der laver hvert sit

    mac er det 1


    og gjort noget forkert nææ ved sgu godt hvad jeg laver

    men sådan køre det bare med windows

    man kan jo også være heldig at alt bare virker som det lyder til du har så du aldrig har nogen fejl..


  • #15   21. maj 2009 J F jeg har 6 stationær windows 2 bærbar windows

    1 stationær mac 1 macbook pro 1 macbook så hvad har jeg mest af??

    og køre windows når jeg spiller og andre ting og mac til andre ting




  • Thomas .
    Thomas . Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 52 Svar: 464
    #16   21. maj 2009 Har selv begge dele og mac stinker i mine øje
    det eneste der holder Linux og Windows

    mac er godt stabilt men så er det sku heller ikke til mere!


  • #17   21. maj 2009 J F Nej men siger bare jeg har haft mange fejl p.g.a. windows

    mac er mere stabil men siger jo heller ik windows stinker

    ligesom dig siger jeg at jeg bruger windows til ting og SPIL

    mac bruger jeg kun til ting som offece internet og andre programmer ikke spile sel om de 2 jeg har kan men vil ikke da windows for lov til det ;o)

    men siger jo også at der er + og - ved begge jeg har bare været uheldig med windows før vista at der altid skete et eller andet mest p.g.a. de automatiske update fra windows live :o)


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #18   21. maj 2009 Tjaeeeee, en MAC kan afvikle køre vista og XP ganske godt. Så har man valgt en MacBook Pro eller en iMac, så er der også et ganske anstændigt grafikkort i, som gør man kan spille de samme spil som til andre computere.
    Og at en MAC gør det godt kan man læse her:
    www.pcworld.com/article/136649-3/in_pictures_the_most_notable_notebooks_of_2007.html

    Jeg er både Mac bruger og XP bruger.

    Windowsmaskinen har et stort plus. Der er mange af dem. Det betyder at programmer man skal bruge til erhverv og studie altid kan køre på en windows maskine.
    Men dens udbredelse er samtidig dens svaghed. Windows er ikke et sikkert styresystem, og der er mange virus der søger ind via microsoft's produkter. Det betyder man ikke må sløse med at få opdateret sine virusprogrammer.

    Plusserne ved Mac er derimod mange.
    Stabiliteten er klart et af de største. Min 8 år gamle iMac kører stadig i bedste velgående. Og til dagligdags brug er den endda hurtigere end min Dell.
    Hurtigheden er også et plus. Der er mange startprogrammer i windows som kører hele tiden. Det tager på kraften i computeren.
    Virus til MAC er ikke ekstisterende. Har haft MAC i 8 år, har ingen antivirus installeret og er ikke særlig opmærksom overfor det på nettet. OSX er bare mere sikkert.
    iLife pakken er også et stort plus ved MAC, og hele den generelt bedre brugervenlighed.
    Minuset er så det med studie/erhvervsprogrammer, men det kan altså løses ved man installerer XP/Vista. Det kan endda installeres vi parallels. Så har man en ekstra skærm til sin MAC, kan man fra samme computer køre XP på den ene skærk og OSX på den anden. Samtidigt.


Kommentér på:
Apple eller Windows ??!

Annonce