{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

Iphone kontakter.. {{forumTopicSubject}}

Endnu et emne fra mig.. smiley

Håber nogle kan hjælpe, for det irritere mig sgu lidt..

Har oprettet en exchangekonto for at få mine gmail kontakter ind. Dette er også gået fint og har fået linket dem sammen med facebook, så der er billede på.

Men når jeg vil skrive besked til nogle, så laver den om på navnet.
(Nu bliver det rodet, så håber i forstår)

Sender jeg fx en besked til kæresten, hun hedder skat.. Så under beskeder står der skat.
Men sender jeg til en af mine venner (vi kalder ham klovn) så finder jeg ham i kontakter og der står "klovn", men når den så har sendt beskeden og jeg går ind og kigger i min beskedoversigt, så står der hans rigtige navn i stedet..
Hvorfor dette når han i gennem min gmail hedder "klovn" og når min besked til kæresten godt kan finde ud af at skrive skat..
De er begge linket op til facebook kontakten..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone kontakter..
  • #1   19. okt 2012 Jeg vil tro, at hvis du går ind og redigerer "klovn" i din kontaktliste, er der et sted der står klovn som kaldenavn, og hans rigtige navn som for- og efternavn.

    Det kan måske være årsagen, ellers er det måske et sted mellem Google og Facebook det går galt.

    Hedder han sit rigtige navn på din Google kontakt, og måske "klovn" som kaldenavn der?


  • #2   19. okt 2012 Har været inde og ændre hans navn inde i kontakter, for der skrev den facebook oplysningerne ind.. Men ja, han hedder "klovn" i min google kontakt.. Så det eneste sted har får sit rigtige navn fra er facebook.. Men forstår bare ikke hvorfor jeg med kæresten godt kan se hendes kaldenavn i mine beskeder..

  • #3   19. okt 2012 så vidt jeg ved, så er det to forskellige grupper, så den kan nogle gange godt skiftevis vise forskelligt når folk ringer, jeg har måtte kopier alle fra facebook over på min exchange også fjerne min facebook, for at det ikke blev rodet.


  • #4   19. okt 2012 Hmm, mærkeligt..
    Jamen det må man vel bare leve med så..


  • #5   19. okt 2012 Jeg kører mine kontakter over iCloud. Jeg flyttede dem fra Google på grund af jeg ikke kunne have kontaktbilleder i fuld skærm med Google kontakter. Rent luksusproblem.

    Nå, men jeg har så også aktiveret den der facebook ting på min telefon, og den roder ikke rundt i nogle navne eller noget. Dog har jeg ikke behov for den, fordi jeg har betalt for Sync.me før den mulighed blev til i iOS.


  • #6   19. okt 2012 Okay.. men de billeder du så har, er det dine egne..? Jeg bruger jo bare dem fra facebook..?

  • #7   19. okt 2012 De er fra facebook, hentet via Sync.Me

    Et skide nemt og effektivt program til den slags. Den kan hente alt det iOS kan, men du har mere kontrol over det, hvor iOS bare siger "synkroniser kontakter" og bum..

    Her kan du vælge indstillinger for individuelle kontakter.


  • #8   19. okt 2012 Okay, det vil jeg da tage et kig på.. tak for tippet..

  • #9   19. okt 2012 Cool, jeg er i hvert fald rigtig glad for det smiley håber det virker for dig smiley

Kommentér på:
Iphone kontakter..

Annonce