{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.903 visninger | Oprettet:

Iphone, itunes og ringetone.? {{forumTopicSubject}}

Gentager lige mig selv, er helt ny inden for det der apple univers.. Har kørt HTC førhen, men har nu købt en iphone.. Så har lige 2 spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med..?

1) Sad og lagde musik ned på telefonen den anden dag, fra min stationære (igennem itunes, så besværligt som det åbenbart nu en gang skal være. :S) og tænkte så i går at jeg lige ville ligge lidt flere ned, dette ville jeg gøre fra min bærbare, men kunne jeg ikke få lov til.. Gik ind for at godkende min bærbare computer, som med min stationære, men lige lidt hjalp det.. Kan ikke få lov hverken at ligge nye filer eller slette på min iphone, fra min bærbare.. Og hvis jeg sætte hak i administrer musik manuelt eller hvad den nu hedder den knap, siger den at den vil synkronisere med itunes bibliotek fra min bærbare og slette det der ligger på min iphone nu.. Det sagde jeg så nej til..
Spørgsmålet: Kan man ikke have sin iphone til 2 computere og redigerer i filer der ligger på den, eller er man låst til 1..?

2) Hvordan vælger man sine sange som ringetoner.? Har set nogle guides på nettet hvor man først skal ligge sangen ind i itunes, derefter finde den i windows bagefter og lave den om til en .m4r fil, så ligge den ind i itunes og så ned på telefonen (den må så også max være 30 sekunder).. Men findes der ikke en nemmere måde.? Kan da ikke være rigtigt at det skal være så besværligt.. Der var det da noget nemmere på Android, bare at vælge den sang der nu lå på telefonen..

Håber i kan/vil hjælpe lidt derude..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone, itunes og ringetone.?
Kommentér på:
Iphone, itunes og ringetone.?

Annonce