Iphone, itunes og ringetone.? {{forumTopicSubject}}
Gentager lige mig selv, er helt ny inden for det der apple univers.. Har kørt HTC førhen, men har nu købt en iphone.. Så har lige 2 spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med..?
1) Sad og lagde musik ned på telefonen den anden dag, fra min stationære (igennem itunes, så besværligt som det åbenbart nu en gang skal være. :S) og tænkte så i går at jeg lige ville ligge lidt flere ned, dette ville jeg gøre fra min bærbare, men kunne jeg ikke få lov til.. Gik ind for at godkende min bærbare computer, som med min stationære, men lige lidt hjalp det.. Kan ikke få lov hverken at ligge nye filer eller slette på min iphone, fra min bærbare.. Og hvis jeg sætte hak i administrer musik manuelt eller hvad den nu hedder den knap, siger den at den vil synkronisere med itunes bibliotek fra min bærbare og slette det der ligger på min iphone nu.. Det sagde jeg så nej til..
Spørgsmålet: Kan man ikke have sin iphone til 2 computere og redigerer i filer der ligger på den, eller er man låst til 1..?
2) Hvordan vælger man sine sange som ringetoner.? Har set nogle guides på nettet hvor man først skal ligge sangen ind i itunes, derefter finde den i windows bagefter og lave den om til en .m4r fil, så ligge den ind i itunes og så ned på telefonen (den må så også max være 30 sekunder).. Men findes der ikke en nemmere måde.? Kan da ikke være rigtigt at det skal være så besværligt.. Der var det da noget nemmere på Android, bare at vælge den sang der nu lå på telefonen..
Håber i kan/vil hjælpe lidt derude..
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 47 Svar: 725
2) jeg bruger www.audiko.net. Og så overfører jeg dem til tlf via itunes. Det fungerer fint for mig, og syns ikke det er besværligt
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 209 Svar: 744
Vil det sige at jeg skal bruge det program til at lave en ringetone og så bagefter ligge den ind i iTunes.? Er der virkelig ikke en nemmere måde.?
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 284
Jeg bruger flere pc'ere, så det burde du da kunne.
mar 2007
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 284
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.911
Der klipper du din ringetone til ud fra de sange i din telefon, sætter den til iTunes, finder "programmer" under din telefon, og i bunden ligger Ringtone Designer, og der trækker du den ud på skrivebordet og tilbage ind i dit musik, så kommer den ind under dine ringetoner.
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 216
se link:
http://www.youtube.com/watch?v=3ZnMxRXxo30
mar 2007
sep 2008
sep 2008
sep 2008