{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil starter ikke?
  • #1   9. sep 2012 Tørner starteren ikke?

Gå alle dine ledninger igennem

• #2   9. sep 2012 Er der strøm på batteriet? har du husket alle stik?

• #3   9. sep 2012 der burde gå en stor hovede sikring fra batteriets + pol og ind i den første sikringsboks.. det er en mulighed at den er død, med mindre at batteriet er fladt.

(Hvis der heller ikke engang er lys i instrumentbræt smiley )

eventuelt prøv at mål batteriets spænding. også slavisk gå fra samle punkt til samle punkt :).

• #4   9. sep 2012 Det ikke tænding der noget galt med ?

• #5   10. sep 2012 Der sker overhovedet intet når jeg drejer nøglen, har prøvet 2 forskellige batteri'er og der skete heller ikke noget,

Og er helt sikker på jeg har sat alle ledninger på , Men stadig intet. Kan det have noget at gøre med der har været alarm på? det går jo op til tændingslåsen. Har bare ladet alle ledninger sidde til alarm. Men har kun fjernet boksen, men det kan da heller ikke være det?

• #6   10. sep 2012 Emil K.
    Tjekker jeg lige smiley

• #7   10. sep 2012 glæder mig til at høre hvad du finder ud af, kan måske egentlig godt være den boks. forstår dog ikke helt. hvorfor man så heller ikke kan "dreje" lys kontakten. også bare sætte lys på (går ud fra du heller ikke har noget lys på den)..

og derfor vil jeg gå ud fra at hovede sikringen er gået smiley (det ligner somregel ikke en "sikring" som man kender den fra en bil radio (for at kunne forklare det nemt). den er egentlig "kæmpe" udgave som ligner en mellemting af et relæ & bilradioen's sikring.. hvis den er sprunget. vil jeg mene at du bare kunne gå ud til en hvilkensomhelst auto ophugger, også pille et par sikringer ud ;).. det har jeg altid gjort. og er ALTID kommet der fra med dem mere eller mindre gratis. (for en pose fuld) :).

håber det kan hjælpe dig lidt. smiley

Kommentér på:
Bil starter ikke?

Annonce