{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

kan ikke trykke på ikonerne {{forumTopicSubject}}

ja det er ret tit det sker hvor jeg ligepludselig ik kan trykke på de ting jeg har på skrivebordet og så er jeg nød til at genstarte min pc. Men overvejer at lække alt jeg har på min eksterne harddisk og omformatere hele min bærbare. Det skal lige siges at der i tidens løb blev lagt windows 7 på min bærbar, kan dette have noget at gøre med at den er begyndt på dette med at jeg ik kan trykke på tingene på skrivebordet ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan ikke trykke på ikonerne
  • #1   5. jun 2012 Det er altid en god ide at formatere ind imellem. Ikke nødvendigvis engang i måneden, men det er så forskelligt som alt andet.

    Det er ikke fordi det er Windows 7 at den gør det, men sikkert fordi der er installeret en masse ting på den, som der på en eller anden måde skaber konflikter.

    Så hvis jeg var dig, havde jeg gjort det samme som du overvejer, nemlig at lægge alt du skal gemme over på et eksternt drev, og så lige formatere den.


  • #2   5. jun 2012 er jeg også på vej til smiley håber det hjælper ?!

  • #3   5. jun 2012 men hva er det nu at jeg skal trykke på når jeg tænder min pc for at formatere ?

  • #4   5. jun 2012 Når du er klar til at formatere, sætter du Windows skiven i drevet, og genstarter. Under opstart skulle den gerne indlæse fra skiven, og skrive noget med "Tryk på en tast for at starte fra CD" eller noget i den stil.

    Der trykker du så på en tast, og følger guiden. Den er ret ligetil. Koden til Windows står på undersiden af bærbaren, og så går det bare derudaf.

    Hvis ikke du får valget under opstart for at starte fra skiven, skal du trykke F2 (alt efter mærke og model) ved første billede der vises når du tænder den, typisk der hvor der står hvilket hardware din maskine indeholder, eller et logo fra producenten, og så kommer du ind i BIOS, hvor du skal finde Boot Sequence, og rykke DVD-rom op til toppen.

    Igen, det er forskelligt alt efter mærke og model, men grundprincipperne er det samme. Hvis der ikke står hvilken knap du skal trykke på for at komme i BIOS kan du bruge Google til at finde tastekombinationen. På nogle er det Shift+F10 og andre kan det være noget helt tredje.

    Men de fleste er sat til at boote på rom-drevet, så det skulle ikke blive et problem at formatere smiley


  • #5   5. jun 2012 hvad for et mærke er det???

    det er forskelligt fra computer til computer???


  • #6   5. jun 2012 det er en acer bærbar. jeg har ikke skiven til den, men ved at man kan trykke på et eller andet så man kan gøre det uden cd'en.... har jeg prøvet før, men kan ikke huske hva man skal trykke på....

  • #7   5. jun 2012 Der må du have fat i manualen for at finde vej til recovery. Jeg har ingen erfaring med den slags på Acer desværre.

  • #8   5. jun 2012 problemet var nu at jeg ik kan trykke på det jeg har på skrivebordet, hva gør jeg ?

  • #9   7. jun 2012 Den skal ko nok formateres det gøres ved at du tænder computeren og nå Acer logoet kommer frem trykker du på alt knappen og f10 knappen så booter den fra din recovery harddisk.

  • #10   7. jun 2012 mange tak ronni, det var det jeg ledte efter smiley

  • #11   7. jun 2012 selv tak.... spørg endelig hvis der er andet der driller... smiley

Kommentér på:
kan ikke trykke på ikonerne

Annonce